Gość peruk Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Witam nie wiem czy dobrze pisze ale szukam pomocy wszedzie.Mam Vectrę A1,6 8V problem polega na nie równej pracy na lpg(faluje,gasnie), wymieniłem co sie da tzn.silniczek krokowy,czujnik przepustnicy,sonde lambda,silniczek dawkowania lpg,przewody podcisnienia,gume od filtra do przepustnicy,swiece,przewody,cały aparat zapłonowy,a moja Viki jak falowała tak faluje a jak dojezdzam do skrzyzowania i wcisne sprzegło gasnie.Nie mam juz głowy Pomocy.Z góry dziekuję.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 jesli na benzynie nie zachowuje sie podobnie to wymien filtry od GAZU i wyreguluj porzadnie instalacje gazowa.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 regulacja instalacji podczas jazdy i po kłopocie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 dojezdzam do skrzyzowania i wcisne sprzegło gasnie Regulacja mieszanki i powinno być po kłopocie... Objaw który opisujesz zwykle oznaczał bodajże za ubogą mieszankę LPG... gdy wciskasz sprzęgło, zamyka się przepustnica i teoretycznie spada podciśnienie w układzie dolotowym... także nie ma co zassać gazu z mieszalnika, a pomimo to powietrze wciąż wpada do układu bardziej zubożając mieszankę... Dorywczo w takich sytuacjach zaginało się wlot powietrza do filtra bardziej w stronę silnika żeby zasysał ciepłe powietrze które jest rzadsze... Aczkolwiek to tylko teoria   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peruk Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Witam nie dawno co skonczyłem zabawe z parownikiem tzn:komplet naprawczy i było to samo falowała jak równiez gasła przy dojezdzaniu do skrzyzowania.Zdjąłem kolano filtra powietrza i mianowicie tak jak by problem zniknął zobacze jak bedzie jutro i opisze dziekuję bardzo za podpowiedzi.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 Kolanko ma byc zdjete zeby powietrze nie leciało prosto w filtr.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peruk Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Witam jak do dzis było ok równe obroty nie gasł jednak udało mu sie to dzis zrobic zgasł,oraz falował dodam ze filtry mam równierz powymieniane.Juz sam nie wiem co jest nie tak sprawdzałem plakiem czy nie zaciaga lewego powietrza jest ok, zauwazyłem ze po wcisnieciu hamulca obroty potrafią spasc do 500 i zanim sie ustabilizują faluje.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Zaworek zwrotny na przewodzie podciśnienia do serwo hamulca niedomaga?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Zaworek zwrotny na przewodzie podciśnienia do serwo hamulca niedomaga Albo w ogóle się spier... i teraz otwiera w obie strony... taki zaworek w motoryzacyjnym to koszt ok 8-13zł - wymiana banalnie prosta   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peruk Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Witam szukam zaworka w całym Płocku i nie moge znalezc moze macie jakis link gdzie moge dostac.Mam jeszcze jedno pytanie zauważyłem też jak zapale go rano(zimny) chodzi kilkanascie sekund ładnie po chwili zgasnie,zapale raz jeszcze chodzi falujac ,lub utrzymuje obroty 1200 i to dzieje sie na bp.Juz trace głowe tak jak wczesniej pisałem wymienieałem silniczek krokowy,czujnik przepustnicy,aparat zapłonowy z czujnikiem indukcyjnym,swiece,przewody.NA gazie jest o wiele lepiej sa małe fale ale nie takie jak na benzynie.Z góry dziekuję za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się