Skocz do zawartości

Poślizg


Gość Series73

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Series73

Witam,

może opiszę swoją dzisiejszą sytuację jaka miała miejsce.

 

Wyruszyłem po pracy do domu , jechałem ok. 60km/h raptownie usłyszałem taki przerywany pisk opony i znosiło mnie w prawą stronę do rowu, zacząłem hamować , spojrzałem w lusterka myślałem ,że to ktoś za mną lecz to nie to , patrzę w prawe lusterko a tu unosi się dym , bez wahania wyskoczyłem z auta , zobaczyć co się dzieje a tu w prawym tylnim kole wydobywa się lekki zauważalny dym (posiadam alufelgi z widoczną tarczą) szybko otworzyłem bagażnik i wziąłem gaśnice przygasiłem ten dymek i słychać było jak tarcza się schładza po przez syczenie odczekałem kilka minut i postanowiłem wolno jechać i sprawdzić czy dalej będzie coś się działo wszystko było ok dojechałem do domu i tyle... co mogło się stać ? Naprawdę , nie znam się na samochodach.

 

Dziękuję z góry za odpowiedzi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej zapiekł Ci się zacisk hamulcowy lub zatarło samo łożysko ale stawiam na hamulec, trzeba by to rozebrać wyczyścić i jest duża szansa na wymianę tarcz przegrzana tarcza praktycznie nadaje się do wywalenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maniek02
przegrzana tarcza praktycznie nadaje się do wywalenia.

 

Tym bardziej ze jeszcze dostała gaśnica i nie wiadomo jak ona teraz wygląda, czy czasami nie strzeliła gdzieś ????

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Series73
przegrzana tarcza praktycznie nadaje się do wywalenia.

 

Tym bardziej ze jeszcze dostała gaśnica i nie wiadomo jak ona teraz wygląda, czy czasami nie strzeliła gdzieś ????