Skocz do zawartości

Opel Astra ,93 C14NZ, 60km - zapach spalin w chłodnicy


Gość johnj123

Rekomendowane odpowiedzi

Gość johnj123

Ponownie witam. Tyle jest opini że jestem zdezorientowany. Ustawię wg znaków i będzie się kręcił. Dzięki za zdrowe uwagi.

 

[ Dodano: 2013-06-03, 22:14 ]

Blok to wiem co jest. Ale mam rozróżniać C14NZ < a teraz jakie to te blok? - bo zgłupiałem. Proszę o odpowiedż.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj wyczerpującą lekturę:

http://forum.samnaprawiam.com/silnik-benzyna-diesel-swap-w-oplu-kompendium-wiedzy-vt248.htm

 

Twoje 1.4 jest na małym bloku. Jeśli po zerwaniu paska nic się nie stało, to trza dać na mszę, bo to szczęście niesamowite. Wznos zaworu jest na tyle duży, że spotyka się z tłokiem. W dużych blokach tego nie ma, jest jeszcze 0.5mm miejsca.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj Arku przecież c16nz jest small blokiem, a on jest bezkolizyjny.

Fakt c14nz jest kolizyjny a co do reszty, w sumie kazde zdjęcie głowicy wymusza jej planowanie mniejsze niż większe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak ma dopiero 95000

Dwudziestoletnie auto? Bez jaj.

 

ile to moze kosztować

Zależy co zrobiłeś w aucie wcześniej. Jeśli nic, to koszty takie jak Arkos pisze, no może rozrząd trochę taniej wyjdzie.

Jeśli rozrząd był robiony i zostawisz stary no to wyjdzie już sporo taniej.

 

Ja robiłem to w passacie (klamoty te same co w oplu), poleciałem po kosztach i zmieściłem się w 300 zł (planowanie, olej, filtr, płyn, uszczelki i nowy pasek rozrządu)

 

Jeśli twoja astra jest dobra i chcesz ją trzymać, to pomyśl jeszcze o nowych śrubach głowicy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
ale jak ma dopiero 95000

Dwudziestoletnie auto? Bez jaj.

Zdarza się :) Matuli kupiłem Corsę B, c14nz automat, 96 rok, 95 000km :P Auto w zasadzie jak nowe, a za 3000zł :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdarza się

Zgadzam się, trafiają się rodzynki z małym przebiegiem, zwłaszcza wśród aut małych, ale jeszcze nie słyszałem, żeby komuś klękła UPG po 95 tys. km od nowości. Stąd powątpiewanie w autentyczność przebiegu. Oczywiście nie twierdzę, że to nie możliwe. Zakatować można każde auto, choć jeden koleś z mojej okolicy posiadał oryginalnego policyjnego chevroleta caprice z Nowego Jorku (5,0l.) i twierdził, że zakatowanie jego silnika jest możliwe dopiero po spuszczeniu oleju :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania