Skocz do zawartości

Uszczelka misy olejowej wymiana


Rekomendowane odpowiedzi

Zależnie od śrub: najczęściej klucz 10 lub torx (na torxa pasują zwykłe nasadki w rozmiarze 11).

Spuścić olej, zdemontować misę, oczyścić rant misy i blok silnika, dać nową uszczelkę i skręcić dociągając śruby (najczęściej 8-10Nm).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic dodać nic ująć... ;-) od siebie tylko dodam żeby miejsce styku z uszczelką najlepiej oczyścić benzyną ekstrakcyjną, a jako dodatek można zastosować czarny silikon żaroodporny pomiędzy uszczelkę a oba miejsca styku (uszczelka - blok / uszczelka - miska) ... powinno to zapewnić idealną szczelność nawet za kilka lat :) ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krhid, racja ale jeszzce kolejna rzecz: zdejmujesz miche, i delikatnie papierem ściernym po wyczyszczeniu po czym odtłuszczasz i kleisz ba paste DIRCO by erling.

Nie pusci przez wiele lat, sam testowałem i jest meg. Polecam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DIRCO by erling

DIRCO jak najbardziej :) lub ewentualnie Reinzoil by Victor Reinz (tego używamy często przy ciężarówkach i spisuje się baja) ...

 

A o papierku nie pisałem bo uznałem że:

oczyścić rant misy i blok silnika

będzie wystarczyć, ale żeby być dokładnym, jak najbardziej papier ścierny powinien pójść przy tym w ruch ;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania