Gość Dawid Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Mam problem z Vectrą B, silnik 2.0 DTI 101KM, rocznik 98. Od jakiegoś czasu strasznie muli i pali w granicach 10-12L/100km (wcześniej ok 6.5 max przy spokojnej jeździe). Wymieniłem INTERCOOLER, bez zmian. Od początku jej posiadania nie było czuć "kopa" turbiny więc pominąłem jej uszkodzenie jako przyczynę i do tego nie wywala CHECK. Macie jakieś pomysły od czego zacząć?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Od odczytu błędów.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Filtr paliwa kiedy ruszany?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Wszystkie filtry wymienione ok miesiąc temu.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 silnik 2.0 DTI 101KM, A pompa wtryskowa Ci się nie "kończy" czasem ? lub coś w tym rejonie przez co leje mu paliwa aż nadto ? ...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 To jest x20dth czy y20dth? Tak czy siak do sprawdzenia przeplywomierz, czujnik temperatury i egr i cisnienie w dolocie na niskich obrotach i wysokich oczywiscie przy pomocy kompa. Jakies dodatkowe objawy zaobserwowales? Kopci?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Nie wiem jak odróżnić x od y. Trochę czasu będzie to na kompa podjadę. Objawów innych nie zauważyłem. Jedynie podczas mocniejszego wciśnięcia gazu podczas przyspieszania słychać "pyrkotanie" przy silniku od strony pasażera. Właściwie to było słychać od początku ale teraz pomyślałem, że może po prostu jest zawalona przepustnica i ona tak hałasuje...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 y20dth ma egr elektroniczny, x20dth podcisnieniowy   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się