Gość grzesiu911 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Witam, mam ogromny problem. Jakiś czas temu zacząłem remoncik silnika. Ponieważ robiłem to pod domem, a pogoda się w między czasie zepsuła, autko stało nie dokończone przez dłuższy czas. Teraz już wszystko poskładałem, po podłączałem i ..... zonk. Nie ma iskry. Poczytałem kilka tematów ale jakoś żaden mi nie podpasował więc prosiłbym o pomoc. Nadmienię, że paliwo dostaje, świece są mokre. Założona została druga cewka, a iskry nadal brak. Akumulator ładnie kręci, paliwo jest, więc co się dzieje z iskrą?? Kable są praktycznie nowe, świece również. Błędy wyskakują następujące. Czujnik indukcyjny - brak obrotów wału (tylko przy wyłączonym zapłonie) oraz sonda lambda - uboga mieszanka. Prosiłbym o podpowiedzi, bo nie wiem już gdzie szukać.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4876-brak-iskry-opel-frontera-x20se/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Czujnik wału. Przy lewej łapie silnika. Lub zaśniedział styk we wtyczce. To jako pierwsze do sprawdzenia.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4876-brak-iskry-opel-frontera-x20se/#findComment-27722 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiu911 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Ok, nadmienię jeszcze tylko, że CE po przekręceniu kluczyka ładnie świeci. Natomiast jak zaczynam kręcić, to po kilku sekundach gaśnie, tak jakby już zaczął iść sygnał z tego czujnika. Mimo wszystko, to może on być uwalony?? U mnie jest on chyba gdzie indziej, wydaje mi się że od przodu silnika, przy podstawie pompy wspomagania. Stojąc naprzeciw auta byłby po prawej stronie. Chyba, że to jeszcze jakiś inny czujnik jest.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4876-brak-iskry-opel-frontera-x20se/#findComment-27723 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Właśnie w okolicy mocowania pompy wspomy, czyli przy lewej łapie. Chyba mylisz strony... stojąc przed otartą maską będzie po prawej ale zgodnie z kierunkami i nazewnictwem jest po LEWEJ stronie silnika.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4876-brak-iskry-opel-frontera-x20se/#findComment-27726 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Czujnik indukcyjny - brak obrotów wału (tylko przy wyłączonym zapłonie) Ten błąd często wywala, a może nawet zawsze gdy zapłon jest wyłączony (silnik nie pracuje). Ale żeby nie było wątpliwości to weź omomierz w dłoń i zmierz oporność między 1 a 2 stykiem. Powinna wynosić między 500 a 800 Ohm. Między kolejnymi stykami omomierz powinien pokazywać "nieskończoność". Jeśli między 1 a 2 stykiem pokaże jakąś głupotę, znaczy że jest uwalony Czujnik jest przykręcony jedną śrubką, najczęściej na klucz 10, zaraz pod łapą pompy wspomagania   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4876-brak-iskry-opel-frontera-x20se/#findComment-27733 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiu911 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 a czy jest ktoś w stanie podpowiedzieć, jaki czujnik czy inne dziadostwo jest wkręcone w blok STOJĄC NA WPROST AUTA po jego lewej stronie, przed rozrusznikiem. Czarna kostka, trzy piny, piny opisane 1,2,3???   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4876-brak-iskry-opel-frontera-x20se/#findComment-27737 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się