Gość d. Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Witam! Posiadam VW Santane 83r i od pewnego czasu dzieją się z nim cyrki. Wchodzę do auta, przekręcam kluczyk, rozrusznik kręci, ale nie odpala. Próbuje kolejny raz, żadnego rezultatu. Zamykam fure, odchodzę z . Przychodzę za godzine, wkładam kluczyk do stacyjki - odpala za pierwszym razem. Co jest nie tak? Dodam, że akumulator jest sprawny, zimą zostal wymieniony. Proszę o pomoc, pozdrawiam d.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Należy sprawdzić kable WN kopułka palec, świece, nie wiem czy u Cb występuje czujnik halla jak jest to jego też należy sprawdzić. Najlepiej to jak nie odpala sprawdzić czy jest iskra to wiele wyjaśni.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d. Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Dzięki serdeczne za szybką odpowiedź. Dzisiaj sprawdzę wszystko po kolei i dam znać co się dzieje dalej w temacie. Pozdrawiam, d.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek3710 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Sprawdź lub wymień kostkę stacyjki to też się psuje,jeśli masz auto-alarm on też może być przyczyną przerabiałem to w golfie 3 , imobilajzer. Zobacz czy paliwo dochodzi przyczyn mnóstwo a cirpliwości mało Mam cały aparat zapłonowy z czujnikiem halla chętnie oddam za darmo do golfa 3.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d. Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Hehehe, dzięki bardzo Zobaczymy co będzie działo się dalej w temacie. Przeczyściłem kable, i styku od świec, bo zaczęło lać strasznie. Jak na razie pali od pierwszego razu. Jutro jeśli będzie dobra pogoda sprawdzę świece. Kopułki nie mam metalowej więc nie czyściłem. Mam tylko takie wrażenie, że auto przy dużej wilgotności długo kręci, ale nie jestem tego w 100% potwierdzić. PS. Auto nie ma alarmu. W 83 chyba to nie było standardem pozdrawiam, d.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Kopułki nie mam metalowej więc nie czyściłem Kopułki przeważnie masz plastikowe... a w środku metalowe styki ... także to też do sprawdzenia... aczkolwiek jeśli dawno nie było nic wymieniane... istnieje duże prawdopodobieństwo że odstęp między np. elektrodami świec może być za duży... odstęp między palcem rozdzielacza a stykami w kopułce też może być za duży... także jeśli elementy takie jak świece, kable, palec i kopułka mają naklepane na sobie wiele, wiele tyś. km .... może będzie czas ja już wymienić. Daj znać jak się autko sprawuje i czy problem wciąż występuje   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek3710 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Ty nie masz czyścić kabli i świec tylko po prostu to wymień na nowe podaruj mu troszkę luksusu a na pewno się odwdzięczy.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d. Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Sprawdziłem świece, kable i kopułke tak jak kazaliście. Niby lepiej, ale przy dużej wilgotności powietrza pokręci 2x, a później wydaje dziwny dźwięk i nie pali. Co mogę w dalszej kolejności sprawidzić? Zauważyłem, że po "kręceniu" kable +/- są ciepłe/gorące?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Przeczyścić klemy akumulatora.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d. Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Witam! Dzisiaj sprawdziłem multimetrem przełączonym na Omomierz wartości kabli. Wcześniej ze znajomym sprawdzaliśmy w nocy czy nie przeskakuje. Oto wyniki: Kabel cewka - kopułka 2 kΩ (gdzie na kablu podana wartość 1kΩ) Kable kopułka - świece wartości od 5.8kΩ, 6.1kΩ, 6.2kΩ, 6.2kΩ Także myślę, że kable do wymiany? Na kopułka świece nie było podanych wartości, ale wyczytałem, że powinno mieć 1kΩ, zgadza się? Pozdrawiam i dziękuję za pomoc! [ Dodano: 2013-05-20, 22:38 ] Nikt nie zna odpowiedzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się