Skocz do zawartości

jakie audo kupić ??


Gość Arkom

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie co polecacie żeby kupić tak mniej więcej do 6000 - 7000 zł. Interesuje mnie benzyna najlepiej z gazem. wiadomo coś w miarę taniego w utrzymaniu i eksploatacji. Myślałem ,ad Astrą 2, ewentualnie vectrą, może jakieś punto. Nie powiem, żebym nie bał się elektroniki w aucie im mniej jej tym lepiej bynajmniej wg mnie, co sugerujecie, żeby kupić ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 31
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

do 6000 - 7000 zł. Interesuje mnie benzyna najlepiej z gazem. ... Myślałem nad Astrą 2,

No w tej kasie AG z LPG to będzie paszczur nie z tej ziemi. Picowane g*wno a nie auto. Dobra AG kosztuje więcej, nie oszukujmy sie. VB owszem, da sie dostać w godziwym stanie za tą kase ale AG jest problem. Sam szukałem i obejrzałem ładnych parę AG. Godziwe zaczynały się od 7000-7500 ale BEZ LPG. Doliczyć tysiaka trzeba było żeby zagazowaną dostać. Najczęściej były gołe, bez klimy i elektryki... Te najtańsze były owrzodzone purchlami, jak dojrzewający nastolatek pryszczami na gębie.

Rozważ zakup sprowadzonej zza granicy i samemu zagazować. jest szansa końcowo zmieścić się w 7.5k i mieć godziwe auto.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za taką kase dostaniesz Vectre B z silnikiem 1.8 do tego gaz i za kase rzedu 7 tyś zł masz autko bezawaryjne , komfortowe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok rozumiem al teraz tak powiedzmy że kwota się zwiększyła do 9000 tyś. Nie ukrywam, że interesuje mnie auto tanie w utrzymaniu ( tanie części i stosunkowo małe spalanie ) mówiąc tanie części to mam na myśli ceny w granicach rozsądku. Fajnie by też było, żeby nie było w niej mega elektroniki. Zapytam jeszcze o jedno czy w astrach 2 i vectrach występują dwu masy ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie w Astrach ani Vectrach nie było dwumas.

Mówią Ci użytkownicy aut a nie teoretycy, miałem KLadeta tak samo jak Arkos, Mam Vectre, Arkos ma Astre G, Miałem VW polo Arek miał Audi i koszta są spore choć robiliśmy je sami.

Opel i nic innego. Do 9 tyś masz Astre G i myśle że to najrozsądniwjszy wybór.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się skłaniam ku astrze, skoro nie ma tam dwu masy, z tego co wiem to z elektroniką też tam nie ma tragedii tzn ja tam ja ogarniam, a zapytam o jeszcze jedno czy tylko w astrze twinport był ocykn i łańcuch na rozrządzie??? Jak sadzicie silnik 1.4 bd ok czy bardziej 1.6?? Ile te silniki tak mniej więcej mogą palić przy rozsądnej jeździe???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ocynk? Hehehe...

Jeśli chodzi o silniki, to nie pakuj sie w nowej generacji jednostki. Twinporty są na łańcuchu i to jest plus. Ale mają też sporo minusów względem starszej generacji silników.

Najlepszy silnik patrząc na koszty utrzymania to x18xe1 oraz x20xev.

z18xe niby to samo co x18xe1 ale ma 2 sondy, elektryczną przepustnicę i niestety jest nieco bardziej kłopotliwy w życiu.

Poza tym x20xev jest pierdylion razy popularniejszy a tym samym tańszy w utrzymaniu i łatwiej o części - szedł w calibrach, astrach f, g, vectrach a i b, omegach b... Na masę astry jest fajny - zbiera się nielicho i co najważniejsze pali niewiele więcej niż 1.6... u mnie teraz w okresi zimowym przy spokojniej jeździe 100% miasto pali 9,2-9,5l Pb. W lato zejdzie w okolice 8l.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wersja twinport nie ma ocynku ?? hymm widocznie ktoś wprowadził mnie w błąd. Dopytam jeszcze gdzie znaleźć oznaczenie silnika gdzieś w okolicach obudowy sprzęgła ??? I jeszcze jedno jak wygląda sprawa brania oleju, że tego co wiem to niektóre astry łykają olej i to wcale nie mało czy to prawda???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wersja twinport

Ociec... twinport to technologia stosowana w silnikach a nie wersja astry.... :-D

 

gdzieś w okolicach obudowy sprzęgła

Tak, tuż przy połączeniu ze skrzynią biegów.

 

jak wygląda sprawa brania oleju, że tego co wiem to niektóre astry łykają olej i to wcale nie mało czy to prawda???

Tak. Wiele silników 1.6 16v lubi olej. I chyba to jedyne takie upierdliwe jednostki, choć znam i takie, które go praktycznie wcale nie zużywają.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że twinport to wersja silnika to wiem ( inny rodzaj wtrysku łańcuch na rozrządzie ), chodzi mi o to czy w astrze był tzn jest stosowany ocynk?? I jeszcze jedno z twoich wypowiedzi wnioskuję że polecasz silnik 1.6 16V ( nie wiem tylko czy x18xe1 oraz x20xev, są pod względem, pojemności takie same czy właśnie różnica tkwi min. w pojemności tego nie wiem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania