Gość sokol1514 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Witam serdecznie!! Mialem problem i mam nadal z silniczkiem krokowym. Mechanik zalecil mi wymiane. Wymienilem tak jak kazal. Odczepilem akumulator i na zimnym silniku na wolnych obrotach silnik chodzil do momentu wlaczenia sie wentylatora od chlodnicy. Po pewnym czasie problem wrócił i obroty rosna i utrzymuja sie ponad 1000/min. Dodam ze bateria lekko slabnie na tych mrozach. Czy da sie zrobic cos z tym problemem??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4555-problem-z-silniczkiem-krokowym-astra-16-1994r/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Sprawdź czy gdzieś tam nie dostaje się fałszywe powietrze które dźwiga obroty a silnik krokowy nie potrafi już tego zniwelować.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4555-problem-z-silniczkiem-krokowym-astra-16-1994r/#findComment-25804 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sokol1514 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 No dzis zamierzam znów ustawic silniczek ale najpierw wyjac go i sprawdzic uszczlke, mysle tez zeby sprawdzic zawor EGR ale nie wiem czy to moze byc on przyczyna   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4555-problem-z-silniczkiem-krokowym-astra-16-1994r/#findComment-25821 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 mysle tez zeby sprawdzic zawor EGR ale nie wiem czy to moze byc on przyczyna Możesz go doświadczalnie zaślepić choć przy uszkodzonym zaworze który by wyglądał na niedomknięty był by problem z uruchomieniem silnia. No dzis zamierzam znów ustawic silniczek Zdradź te tajemnicę jak Ty to robisz bo z tego co wiem regulacja silnika krokowego odbywa się z poziomu sprzętu diagnostycznego lub z komputera z odpowiednim programem.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4555-problem-z-silniczkiem-krokowym-astra-16-1994r/#findComment-25822 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sokol1514 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Regulacja a raczej programowanie silniczka odbywa sie w ten sposób ze odlaczam akumulator na zimnym silniku i po jakiejs godz go podlanczam zapalam silnik na benzynie bez dodawania gazu i silnik chodzi na wolnych obrotach az do momentu wlaczenia sie wentylatora od chlodnicy. Tak mi doradził sprawdzony mechanik.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4555-problem-z-silniczkiem-krokowym-astra-16-1994r/#findComment-26034 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Mechanik dobrze Ci doradził ... z tym że ten proces to nie ustawianie silniczka krokowego a tzw. przywrócenie fabrycznych nastawień przepustnicy (a przynajmniej u mnie tak mówią)... Co do obrotów to szukałbym lewego powietrza... np. pomiędzy przepustnicą a kolektorem   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4555-problem-z-silniczkiem-krokowym-astra-16-1994r/#findComment-26039 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sokol1514 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 No tam jest szczelnie bo sprawdzalem. ale gdy przywroce te ustawienia fabryczne przepusynicy jak mowisz to jest dobrze na kilka dni. obroty sa rowne do pewnego czasu. po kilku dniach obroty utrzymuja sie najpierw na 900 a pozniej na drugi dzien juz ponad 1200   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4555-problem-z-silniczkiem-krokowym-astra-16-1994r/#findComment-26052 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 A czy czasem nie "kończy" się czujnik położenia przepustnicy ? i dlatego po paru dniach od "zresetowania"... może wracać do swojego "błędnego" ustawienia...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4555-problem-z-silniczkiem-krokowym-astra-16-1994r/#findComment-26067 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sokol1514 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 A co ten cały czujnik powoduje i jaki ma wpływ na obroty??? I wogóle to gdzie sie znajduje??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4555-problem-z-silniczkiem-krokowym-astra-16-1994r/#findComment-26098 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Malutki Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Ten czujnik powoduje to, że sterownik wie dokładnie w jakim położeniu jest przepustnica, jak sama nazwa mówi, czy jest uchylona czy przymknięta. M.in. na tej podstawie jest dobierana mieszanka, prędkość obrotowa itd. Znajduje się po prawej stronie wtrysku (stojąc przed autem) dochodzi do niego wtyczka z kablem. Sprawdź jeszcze czy np. linka gazu nie jest za mocno naciągnięta i cały czas uchyla przepustnicę powodując wzrost obrotów. Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4555-problem-z-silniczkiem-krokowym-astra-16-1994r/#findComment-26111 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się