ArKos Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 weźże człowieku w końcu zacznij czytać ze zrozumieniem to, co jest w linku oraz w poradnikach oplowskich... zadajesz pytania "ile wróbelek ma nóżek i dlaczego dwie".   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4529-wymiana-silnika-vectra-a/page/2/#findComment-25704 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebus429 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Tylko pytam co i jak... bo niechce wyrzucać pieniędzy w błoto   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4529-wymiana-silnika-vectra-a/page/2/#findComment-25705 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Nie bedziesz nic wyrzucał jak uważnie przeczytasz. Jesteś jak Windows Vista: czy na pewno usunąć plik? usuń ale czy na pewno? usuń ale na pewno na pewno?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4529-wymiana-silnika-vectra-a/page/2/#findComment-25706 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebus429 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Tak tylko kolego nie masz tam nic napisane co potrzebne do przeżutki z Bigblocka na bigblocka   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4529-wymiana-silnika-vectra-a/page/2/#findComment-25707 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Swap ze smallblocka na bigblocka to wymiana: - silnik z kompletnym osprzętem, wiązka, ECU, łapami Czy tobie trzeba absolutnie wszystko mówić nawet, jeśli wynika to w prostej linii z napisanego tekstu? Widać, że nie czytasz dokładnie pomimo, że cały czas prosi sie żebyś to robił. Może daj zarobić mechanikowi, bo z tego auta po swapie wyjdzie ci motolotnia...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4529-wymiana-silnika-vectra-a/page/2/#findComment-25712 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 W przypadku zmiany bigblock na bigblock wymieniasz: W Twoim wypadku przy przekładce z 1.8 (monowtrysk) na 2.0/8V (wielopunktowy wtrysk) - silnik RAZEM z kolektorem ssącym przepustnicą i wtryskiwaczami - wiązkę silnika razem z kompem ECU (ponieważ wielopunkt i jednopunkt ma różne wiązki i kompy) - koniecznie pompę paliwa bo od wielopunktowego wtrysku jest wydajniejsza (od mono może nie podołać -> za niskie ciśnienie) Swoje możesz zostawić: - skrzynia i półosie - kolektor wydechowy również powinien podejść   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4529-wymiana-silnika-vectra-a/page/2/#findComment-25731 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebus429 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Dobra już teraz wszystko wiem... Byłem u mechanika i mi to samo powiedział... [ Dodano: 2013-01-12, 16:52 ] Jeszcze mam jedno pytanko.. Wiecie może jakie powinno byś w tym moim silniku Spręzanie na tłokach...? Bo mieżyłem u siebie to mam na trzech mniej więcej po 8 barów a na jednym 4 i nie wiem czy jak bym wrazie kiedy wymnienił uszczelke i głowice splanował to jeszczcze będzie się do czegoś on nadawał bo jak nie to go wywiozę na żyletki.. Wiem że pełno w internecie jest pełno takich pytań ale na jaką stronę bym nie wszedł to na karzdej piszą co innego.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4529-wymiana-silnika-vectra-a/page/2/#findComment-25744 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Wiecie może jakie powinno byś w tym moim silniku Spręzanie na tłokach...? Objaśnienia oznaczenia silnika-Przykład: X_20_X_ E _V (1)(2)(3)(4)(5) (1) Spełnianie norm czystości spalin: X - spełnia normy granicznej zawartości szkodliwych substancji w spalinach obowiązujące od 1996 roku (WE 96). (2) Pojemność skokowa: 20 - 2.0 dm3 (3) Stopień sprężania: G - poniżej 8.5, L - 8.5 .. 9.0, N - 9.0 .. 9.5, S - 9.5 .. 10.0, X - 10.0 .. 11.5, Y - powyżej 11.5. (4) Układ zasilania: E - wtrysk wielopunktowy, Z - wtrysk centralny, D - silnik wysokoprężny. (5) Wykonanie: R - wyższa moc, L - niższa moc, T - doładowanie turbosprężarką, V - silnik bez doładowania. Więc twoje 4 bary to nadaje się do remontu.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4529-wymiana-silnika-vectra-a/page/2/#findComment-25745 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebus429 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 A wiecie moze jakie by byly koszty takiego remontu tak mniej wicej..? bo jak by mi si to opacalo to bym go zrobil i by poszedl do zyda   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4529-wymiana-silnika-vectra-a/page/2/#findComment-25747 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Robert, stopień sprężania a kompresja to inne zagadnienia. On pytał o kompresję. Dla tego silnika 8 atm to graniczna wartość kwalifikująca go do remontu. Zdrowy silnik ma 11-12 atm więc ten to szmelc. Koszty remontu silnika - NIEOPŁACALNE. Lepiej kupić za 500 cały silnik i wymienić na taki sam. Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4529-wymiana-silnika-vectra-a/page/2/#findComment-25754 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się