Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

emulatora nie testowałem z powodu braku czasu.

Jeżeli chodzi o kluczyk czy taki transponder można kupić ? ewentualnie drugi kluczyk?

 

czy taki transponder można kupić ? ewentualnie drugi kluczyk?

 

Kluczyk dorobisz w każdym punkcie dorabiania kluczy a sam transponder tez można kupić tyle że trzeba go potem zaprogramować do danego samochodu a to robi się w ASO Opel sprzętem diagnostycznym TECH-2 lub w jakimś serwisie który zajmuje się takowymi usługami.

 

zrobiłem>podłączyłem>testowałem

 

Potwierdzam ten schemacik który podał Grzes997 działa na silnikach Z14EX obroty już tak nie skaczą aczkolwiek jeszcze czasem lekko ale nie odczuwalnie i nie gaśnie, co do mocy na niskich obrotach-brak mocy .

Także po trochu się poprawia i i idziemy w dobrym kierunku

 

podziałało ... znacz się na benie spoko na gazie powróciło 900-2000 obrotow faluje tak spokojnie na jałowym chce ruszyć to potrafi zasnąć ale mniejsza o to jak przyśpieszam to tai szarpmniecia są i brak mocy do 2000 po 2200 obrotow i idzie jak głupi:)

Od LPG dzisiaj zmieniłem sterownik?? z bingo-s-4 na bingo s-6 inego gazownik nie miał czy jest wielka różnica? trochę się różnią konstrukcyjnie ale raczej wyprowadzenia tak samo.

Czy mogło mieć wpływ wymiana sterownika? o i znowu zaczęło śmierdzieć gazem ...

I jeszcze jedna sprawa czasami zaświeci się check engine i za jakiś zcas gaśnie i za jakis czas znowu hehe.

Naładuje kompa i skocze do samochodu podłącze i odczytam błędy. Zobaczymy napewno się pochwale :)

Pozdrawiam

 

Skoro na benzynie jest już ok zrób porządną regulacje instalacji LPG bo rozregulowana instalacja rozreguluje sterownik silnika i będziesz miał problemy pamiętaj podstawą regulacji LPG jest poprawna praca na benzynie.

 

Cześć okazało się ze sterownik gazu Bingo s4 jest uszkodzony ... trzeba jakoś naprawić i dopiero kupiłem cewkę podmienie i zobaczymy, nie pokoi mnie buczenie taki jak sie szybko doda gazu jak by nie przepalał. newiem co jest grane no i szarpie .

 

To już się poddaje po wymianie cewki na ssaniu to jak z fabryki już na niskich obrotach szarpie:/ ujechałem ok. 1km na światłach się zatrzymałem ruszam i bez szarpania :-| ładnie rusza no super przełączam na benzyne i obroty falują dodam gwałtowniej gazu to strzela ... :crazy: już nie wiem o co tu chodzi.

Wydaje mi się że cewka sporo dała obroty na gazie nie faliją :D i znikneły szarpania.

 

i wsponę że nie naprawiłem sterownika gazu z braku czasu :) ale pożyczyłem bingo s6 i tak działa. Zrobiłem sobie interface do bingo i zobaczymy jutro co ukaże mi si ę :D

 

23.01.13

Czesć dzisiaj miałem dziwną rzecz, jadąc do pracy obroty na LPG były ruchome co 3-5 sekund spadają obroty do 750 i z powrotem na 900 na biegu jałowym oczywiście , dojechałem do skrzyżowania stoję i zaświeciła się kontrolka (samochód z kluczem ) i nagle wskazówka spadła do 0 i tyle już nie wstała.

co może być za przyczyna ... ja już powoli wątpie ...

 

jutro wrzucę foty z odczytów błędów może komuś coś żaświta

pozdrawiam

 

Musisz troszkę pojeździć na samej benzynie silnik z powrotem przyzwyczai się do prawidłowych parametrów, jak już będzie na benzynie ok potem dopiero regulacja LPG a w Twoim sterowniku sprawdź czy nie ma zimnych lutów często to występuje w tych sterownikach.

 

  • 2 tygodnie później...

cześć sorki ale nie zauważyłem że druga strona się zrobiła :)

Jeśli chodzi o sterownik : zimne luty poprawione- nic to nie dało, sprawdzałem na oscyloskopie na sucho niby wszystko gra- napięcia itd. może wsad się wysypał nie mam pojęcia bo komunikacji też niema z nim. Trochę lipa bo jak się jedzie i wiecej gazu się doda to strzela no i obroty są dziwne na opcom-e latają 750-900 ale to co jakieś 5 sekund- ładnie trzyma 900 i po 5 s 750 i znowu ok i tak się powtarza oczywiście na jałowym, wsadziłem krokowca z powrotem i powiem że coś to dało, nie szarpie przy ruszaniu, i lepiej się zbiera (takie moje zdanie)

Ale wraz czasem podszarpuje jak za dużo gazu dam i strzeli (filtr powietrza już ustrzeliło:P)

 

No właśnie jak zrobić adaptację na benzynie bo dużo pali, bęzynka chodzi ok (obroty i nie szarpie, nie strzela co najmniej nie zdarzyło mi się, nie bardzo cisnę na benie bo dużo pali :P)

postaram się za symulować sterowniczek gazowy tak żeby miał spełnione wszystkie warunki do przełączenia na gaz i zobaczymy czy zadziała.

 

23.01.13

Czesć dzisiaj miałem dziwną rzecz, jadąc do pracy obroty na LPG były ruchome co 3-5 sekund spadają obroty do 750 i z powrotem na 900 na biegu jałowym oczywiście , dojechałem do skrzyżowania stoję i zaświeciła się kontrolka (samochód z kluczem ) i nagle wskazówka obrotomierza spadła do 0 i tyle już nie wstała. Po powtórnym odpaleniu kontrolka się nie świeci ale obrotomierz nie powstał .

co może być za przyczyna ... ja już powoli wątpie w ten samochód ...

 

jutro wrzucę foty z odczytów błędów może komuś coś za świta

pozdrawiam

 

[ Dodano: 2013-01-31, 21:53 ]

Powitać sorki że tak jeden pod drugim.

Dalej mam kłopoty z obrotomierzem wogóle nie działa co tu może być przyczyna? przypominam że posiadam silniczek Z14XE.

 

No i powiem że mineło tyle czasu i asterka na benzynce lata jak z fabryki, tylko na lpg na postoju obroty z 900 na 800 wskakują ale co 2-3 sekundy.

Tak że zabiegi pomogły

pozdrawiam i czekam na lek który uzdrowi mój obrotomierz

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania