Skocz do zawartości

nie zawsze grzeją świece żarowe Golf mk IV tdi

Gość matheo 86

Rekomendowane odpowiedzi

Gość matheo 86

siema wszystkim:) jestem tu nowicjuszem i z góry przepraszam jeśli jest już taki temat, ale ja nie znalazłem....

mój problem polega na tym , że świece żarowe nie zawsze grzeją , jak samochód postoi na mrozie przez noc i rano podgrzeje świece i "cyknie " przekaźnik odpala dobrze, a załóżmy na drugi dzień też postoi przez noc w mróz kontrolka zgaśnie a przekaźnik nie cyknie to już wtedy musi dłuuużej pokręcić zanim zapali...w czym tkwi problem? że te świece mają humory że raz grzeją a raz nie??

p.s

świece są nowe ngk d power

przekaźnik od świec też jest nowy

i czujnik temperatury płynu chłodzącego tez zmieniłem

pod kompem żadnych błędów nie pokazuje

jeśli by się ktoś orientował o co "kaman"to bardzo proszę o pomoc:) pozdrawiam

[ Dodano: 2013-01-05, 11:17 ]

dodam jeszcze, że jak odepnę kostkę od czujnika temperatury świece grzeją za każdym razem , wtryski i pompa są sprawdzone i są ok przy okazji został ustawiony kąt wtrysku

dodam jeszcze, że jak odepnę kostkę od czujnika temperatury świece grzeją za każdym razem

Zgaduję że wtedy nie ma najmniejszych problemów z odpaleniem ? ... ;-)

przekaźnik od świec też jest nowy

i czujnik temperatury płynu chłodzącego tez zmieniłem

Pytanie jakiej firmy jest ten czujnik temperatury płynu... bo jeśli Torpan to jego dziwne zachowanie nawet nie dziwi :-P z czujnikami jest tak (zwłaszcza od Tropan`a) że albo trafią się działające albo super działające (czasem nawet lepiej niż oryginał - przykład czujnik wałków rozrządu do 2.0/16V ecotec, na torpanie dobrze smigała, po założeniu oryginału siemensa, jakby delikatnego muła złapała) ale też trafia się spora większość już w pudełku fabrycznie niedziałających lub nie działających poprawnie :-/ Zasada jest jedna... nowy czujnik nie oznacza sprawny ;-) omomierz w dłoń i trzeba sprawdzić jego wskazania na początek.