Gość matheo 86 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 siema wszystkim:) jestem tu nowicjuszem i z góry przepraszam jeśli jest już taki temat, ale ja nie znalazłem.... mój problem polega na tym , że świece żarowe nie zawsze grzeją , jak samochód postoi na mrozie przez noc i rano podgrzeje świece i "cyknie " przekaźnik odpala dobrze, a załóżmy na drugi dzień też postoi przez noc w mróz kontrolka zgaśnie a przekaźnik nie cyknie to już wtedy musi dłuuużej pokręcić zanim zapali...w czym tkwi problem? że te świece mają humory że raz grzeją a raz nie?? p.s świece są nowe ngk d power przekaźnik od świec też jest nowy i czujnik temperatury płynu chłodzącego tez zmieniłem pod kompem żadnych błędów nie pokazuje jeśli by się ktoś orientował o co "kaman"to bardzo proszę o pomoc:) pozdrawiam [ Dodano: 2013-01-05, 11:17 ] dodam jeszcze, że jak odepnę kostkę od czujnika temperatury świece grzeją za każdym razem , wtryski i pompa są sprawdzone i są ok przy okazji został ustawiony kąt wtrysku   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...