Gość Wasyl Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 pianka + wata epoksydowa w progi zewnętrzne Nie rób tego... Później nie wydrzesz pianki jak będziesz spawał nowe poszycia... Najlepiej to do wiosny tego nie ruszaj jak masz tam piankować   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4451-stukanie-w-silniku-i-brak-mocy/page/4/#findComment-26104 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trybiczek Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Okej pianki nie dam w progi, wszyscy mi mówią żebym nie wymieniał progów tylko żywica epoksydową to zrobił. Żywicę i utwardzacz zakupiłem, matę szklaną też o gramaturze 300gr samochód w garażu nie znów podeschnie jutro oczyszczę załatam i zaimpregnuję. Co co stukania w silniki : - rozrząd wymieniony ( na poprzednim ponad 100 kkm zrobione) - Wałek rozrządu wymieniony koszt używki w dobrym stanie 270 zł ( okazała się że jednak krzywki i dźwigienki były zbyt wytarte i popychacze nie były wstanie tego zniwelować - to było ciche stykanie zagłuszone przez główny stukot) o którym poniżej 240 zł) - ponad to powinienem wał wymienić bo jak się okazało wcięcie na wale jest wyrobione i to powodowało najgłośniejszy stukot na kole zębatym wałku korbowego (mechanik wpasował jakąś śrubę w to miejsce żeby żadnego luzu nie było) - głowica została oddana do planowania 320 zł - wymienili również rolkę napinacza która była plastikowa i wytarta w taki sposób, że pasek w 1/3 był poz rolką napinacza W warsztacie bali się go podnosić na podnośniku bo podłoga mocno jest nadgryziona przy progu wewnętrznym więc podłożyli go pod tylną belkę. Reasumując, wszystkie koszty poniesione przez zemnie to kwota 1450zł brutto na fakturki więc nie będę miał podatku do zapłaty ale to sporo w sumie tyle samo kosztowało by mnie wymienienie całego silnika. W tej chwili najgłośniejszy jest alternator i tu pytanie czy można go po prostu wyczyścić z błota po jest mocno zasyfiony. Co do podwozia to wypowiem się w odpowiednim dziale. W każdym razie stukot został wyeliminowany, według mechanika poprzedniemu właścicielowi musiało to kółko "wypaść" i uszkodziło wał, ja się nie znam ale jak słucham o wypadających bokiem wałach korbowych to wydaje mi się że to jest możliwe. Tyle od mnie w tym temacie, a tera podziękowania za pomoc   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4451-stukanie-w-silniku-i-brak-mocy/page/4/#findComment-26361 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się