Skocz do zawartości

Stukanie w silniku i brak mocy


Gość Trybiczek

Rekomendowane odpowiedzi

pianka + wata epoksydowa w progi zewnętrzne

Nie rób tego... Później nie wydrzesz pianki jak będziesz spawał nowe poszycia... Najlepiej to do wiosny tego nie ruszaj jak masz tam piankować :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 31
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Trybiczek

Okej pianki nie dam w progi, wszyscy mi mówią żebym nie wymieniał progów tylko żywica epoksydową to zrobił.

Żywicę i utwardzacz zakupiłem, matę szklaną też o gramaturze 300gr samochód w garażu nie znów podeschnie jutro oczyszczę załatam i zaimpregnuję.

 

Co co stukania w silniki :

 

- rozrząd wymieniony ( na poprzednim ponad 100 kkm zrobione)

- Wałek rozrządu wymieniony koszt używki w dobrym stanie 270 zł ( okazała się że jednak krzywki i dźwigienki były zbyt wytarte i popychacze nie były wstanie tego zniwelować - to było ciche stykanie zagłuszone przez główny stukot) o którym poniżej 240 zł)

- ponad to powinienem wał wymienić bo jak się okazało wcięcie na wale jest wyrobione i to powodowało najgłośniejszy stukot na kole zębatym wałku korbowego (mechanik wpasował jakąś śrubę w to miejsce żeby żadnego luzu nie było)

- głowica została oddana do planowania 320 zł

- wymienili również rolkę napinacza która była plastikowa i wytarta w taki sposób, że pasek w 1/3 był poz rolką napinacza

 

W warsztacie bali się go podnosić na podnośniku bo podłoga mocno jest nadgryziona przy progu wewnętrznym więc podłożyli go pod tylną belkę.

 

Reasumując, wszystkie koszty poniesione przez zemnie to kwota 1450zł brutto na fakturki więc nie będę miał podatku do zapłaty ;) ale to sporo w sumie tyle samo kosztowało by mnie wymienienie całego silnika.

 

W tej chwili najgłośniejszy jest alternator i tu pytanie czy można go po prostu wyczyścić z błota po jest mocno zasyfiony.

Co do podwozia to wypowiem się w odpowiednim dziale.

 

W każdym razie stukot został wyeliminowany, według mechanika poprzedniemu właścicielowi musiało to kółko "wypaść" i uszkodziło wał, ja się nie znam ale jak słucham o wypadających bokiem wałach korbowych to wydaje mi się że to jest możliwe.

 

Tyle od mnie w tym temacie, a tera podziękowania za pomoc ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania