Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jak sprawdziłeś EGR? podłączyłeś pod gruszkę EGR pompkę podciśnienia i obserwowałeś wykres przepływomierza na oscyloskopie ????? (raz z otwartym a raz zamkniętym grzybkiem)

 

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

autko pojechało do holandi i po drodze na 650 kilometrze zapalił sie całkiem czek i auto straciło na mocy .Do celu dojechało w trybie awaryjnym i okazało się na miejscu że też przestał działać obrotomierz i ciężko zapala. Proszę o pomoc .

 

  • 2 tygodnie później...
przestał działać obrotomierz i ciężko zapala. Proszę o pomoc .

 

Nie działający obrotomierz i ciężkie odpalanie to typowe objawy padniętego czujnika położenia wału.

 

Co do P0400 wcale nie musi uszkodzenia samego zaworu EGR. Wszelkie nieszczelności w układzie podciśnienia powodują ten błąd. W mojej VB na przykład przepuszczał elektrozawór turbiny.

 

Gość hadzii123

P1335 czujnik położenia wału do wymiany, ale przed wymianą sprawdź kable przy wtyczce od czujnika położenia wału

P0400

http://forum.samnaprawiam.com/czyszczenie-ukladu-podcisnien-opel-20-dti-vt2078.htm

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania