Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Witam, tak sie zastanawiam od jakiegos czasu czy jest sens zmieniac instalacje z II generacji na sekwencje. Silnik to nieszczesne x16xel opla, podobno nie pojedzie na IIgen, a tu jest taka od 10lat i wszystko pracuje jak trzeba, zadnych strzałów, kichnięć, cofnięć, spalanie w normie, tylko spadek mocy jest dosyc mocno odczuwalny. Moge miec sekwencje BRC za 400zl, oczywiscie to co pod maska z przebiegiem kilkunastu tysiecy km, tylko czy jest sens sie w to bawic? Doradzcie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luciusz Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Ja ci powiem tyle, że miałem w poprzednim aucie 9-letnia instalacje II gen i zaczynała się psuć (centralka sterująca poszła), na nowej centralce spalanie LPG poszło o 25% w górę, więc zastąpiłem krokowca regulacją ręczną przepływu gazu i normalnie funkcjonowała. Żadnych strzałów, stuków itp. tylko mocy mniej. Teraz mam 8-letnia sekwencję i szlag mnie trafia bo strzela i nikt nie wie dlaczego. Sam badam sprawę Ja bym pojeździł na tym co masz a jakby się coś działo to wtedy zmiana. Po co tracić kasę? Ale to jest mój punkt widzenia   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Jak zamierzasz trzymać auto, to sekwencja. Ale nie polecam BRC - lepiej Stag'a brać, jest chyba najmniej problematyczną sekwencją i ma bombowe możliwości regulacji we własnym zakresie. Jeśli auto za rok na przykład ma iść do ludzi, to olałbym to. LPG to LPG. Jak ktoś chce auto z LPG i takie trafi, to już drugorzędne znaczenie ma generacja instalki.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luciusz Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Powiadasz panie BRC gorsze od Staga. Znajomy ma BRC i dumny bardzo, ale ja uważam, że to trochę przereklamowane no i droższe.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Znam ludzi dumnych z Tavri'i albo Oltcit'a... Może lepiej opierać się na faktach a nie dumie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Ja z swojego krótkiego i małego doświadczenia LPG polecam sekwencję W moim przypadku spadek mocy był praktycznie nie odczuwalny żadnych strzałów i tym podobnych... mimo że firma Elpigaz nie jest tak znana jak BRC... Do zalet można zaliczy małą wrażliwość na jakość gazu... Znajomy zatankował Megankę I 1,4 z inst II gen. na tej samej stacji co ja praktycznie zaraz po mnie... on nie mógł ujechać i mu poszarpywało (a przed nalaniem było ok) u mnie nie działo się kompletnie nic Z drugą generacją mam przykre wspomnienia... głównie strzały i takie tam... aczkolwiek była to bardziej wina wytyranego układu zapłonowego.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Sam nie jestem przekonany, ale nie powiem ze nie dokucza brak mocy...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Ja też polecam Staga, a jeżeli chodzi o BRC ja bym się pobawił jakby była taka okazja jak dasz radę to próbuj. Ale staga może by kupił używkę za taka kasę   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się