Skocz do zawartości

Czy warto zmienić IIgen na sekwencję?


Gość szymon 1587cm3

Rekomendowane odpowiedzi

Gość szymon 1587cm3

Witam, tak sie zastanawiam od jakiegos czasu czy jest sens zmieniac instalacje z II generacji na sekwencje.

 

Silnik to nieszczesne x16xel opla, podobno nie pojedzie na IIgen, a tu jest taka od 10lat i wszystko pracuje jak trzeba, zadnych strzałów, kichnięć, cofnięć, spalanie w normie, tylko spadek mocy jest dosyc mocno odczuwalny.

 

Moge miec sekwencje BRC za 400zl, oczywiscie to co pod maska z przebiegiem kilkunastu tysiecy km, tylko czy jest sens sie w to bawic? Doradzcie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ci powiem tyle, że miałem w poprzednim aucie 9-letnia instalacje II gen i zaczynała się psuć (centralka sterująca poszła), na nowej centralce spalanie LPG poszło o 25% w górę, więc zastąpiłem krokowca regulacją ręczną przepływu gazu i normalnie funkcjonowała. Żadnych strzałów, stuków itp. tylko mocy mniej. Teraz mam 8-letnia sekwencję i szlag mnie trafia bo strzela i nikt nie wie dlaczego. Sam badam sprawę :) Ja bym pojeździł na tym co masz a jakby się coś działo to wtedy zmiana. Po co tracić kasę? Ale to jest mój punkt widzenia :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zamierzasz trzymać auto, to sekwencja. Ale nie polecam BRC - lepiej Stag'a brać, jest chyba najmniej problematyczną sekwencją i ma bombowe możliwości regulacji we własnym zakresie. Jeśli auto za rok na przykład ma iść do ludzi, to olałbym to.

LPG to LPG. Jak ktoś chce auto z LPG i takie trafi, to już drugorzędne znaczenie ma generacja instalki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiadasz panie BRC gorsze od Staga. Znajomy ma BRC i dumny bardzo, ale ja uważam, że to trochę przereklamowane no i droższe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z swojego krótkiego i małego doświadczenia LPG polecam sekwencję :)

W moim przypadku spadek mocy był praktycznie nie odczuwalny :) żadnych strzałów i tym podobnych... mimo że firma Elpigaz nie jest tak znana jak BRC... :)

 

Do zalet można zaliczy małą wrażliwość na jakość gazu... Znajomy zatankował Megankę I 1,4 z inst II gen. na tej samej stacji co ja praktycznie zaraz po mnie... on nie mógł ujechać i mu poszarpywało (a przed nalaniem było ok) u mnie nie działo się kompletnie nic ;-)

 

Z drugą generacją mam przykre wspomnienia... głównie strzały i takie tam... aczkolwiek była to bardziej wina wytyranego układu zapłonowego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też polecam Staga, a jeżeli chodzi o BRC ja bym się pobawił jakby była taka okazja jak dasz radę to próbuj. Ale staga może by kupił używkę za taka kasę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania