Gość grom546 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Witam, Szukam nowego samochodu i chciałem się Was poradzić co byście mi polecili dla poniższych wymagań, pytam na forum bo wiem że są tutaj osoby które doskonale znają wszystkie plusy / minusy modeli z danego rocznika, silników itp Szukam samochodu w cenie : 10-15tyś zł(15 tyś to absolutne maximum to wiadomo że trzeba zrobić jeszcze rozrząd, filtry, olej, rejestracja itp.) Zależy mi na samochodzie 4 drzwiowym, tylko i wyłącznie benzyna powyżej 100KM ale do 1.8l Odpadają marki takie jak: Daewoo, Fiat, KIA. Wyposażenie: wspomaganie, centralny zamek, elektryczne szyby i lusterka, nic mniej ale może być więcej Samochód rocznikowo 2005 > Proszę o radę szczególnie pod kątem silnika i BLACHY (to Najważniejsze) bo tym samochodem będę chciał pojeździć pewnie 5 lat. Ważne są też ceny części i utrzymania tego samochodu bo nie sztuka kupić tylko potem utrzymać , raczej bez turbiny bo utrzymanie czy jej wymiana do tanich nie należy (może nie tyle utrzymanie co naprawa czy wymiana) , chyba że o czymś nie wiem. Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 15 tyś to absolutne maximum tylko i wyłącznie benzyna powyżej 100KM ale do 1.8l rocznikowo 2005 > Odpadają marki takie jak: Daewoo, Fiat, KIA. Takie rzeczy tylko w Erze, jak głosi reklama...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grom546 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 W takim razie może inaczej. Jeżeli miał byś chwilę to z tych samochodów : Astra II Renault Clio Citroen c2 Skoda Fabia Ford Fiesta Renault Megane Peugeot 206 Jaka jest zwycięska trójka i jakie silniki wybrać ? Skłaniasz się ku francuskim czy Niemieckim ? Japońskie chyba słaba blacha (civic, accord)   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Skłaniasz się ku francuskim czy Niemieckim ? Niemce. Astra II Skoda Fabia Ford Fiesta W przedostatnim i ostatnim wypadku wybrałbym Corsę jako ten sam segment - tylko Astra jest kompaktem wśród w/w.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grom546 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Powiedz mi w przypadku astry II, te samochody maja na progach plastykowe listwy, czy pod spodem zdarza się że blacha rdzewieje? Zawsze wydawało mi się że dobrze osadza się tam sól czy inne brudy?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 czy pod spodem zdarza się że blacha rdzewieje? Jeśli się nie dba to wiadomo. Regularnie wymywać karcherem błoto i będzie spokój. Można zdjąć plastiki i zakonserwować progi profilaktycznie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grom546 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 A powiedz mi proszę coś na temat Bertone, czy oprócz jak podejrzewam większego kosztu utrzymania na jakieś wady / zalety w porównaniu do astry (oczywistą zaletą jest dla mnie wygląd) . Fakt miałem wybierać 4-5 drzwiowe ale jakoś mnie ten samochód zauroczył Przykładowy model który mnie zainteresował : http://otomoto.pl/opel-astra-2-2-16v-bertone-zarej-stan-bdb-C24552239.html ciekawe tylko jaki przebieg   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Bertona nie jest droga w utrzymaniu wbrew pozorom. Można śmiało brać.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grom546 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Czy w astrze wszystkie katalizatory są tuż za kolektorem ? Czy da się sam kat wymienić ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Silniki z rodziny Z mają w kolektorze, silniki wcześniejsze osobno. Z mają też po 2 sondy lambda - przed i po katalizatorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się