Gość denisq Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Mam pytanie odnośnie porady Wymiana sprzęgła - Punto II. Jakim smarem smarujemy? Smarujemy miejsce styku łożyska oporowego z „widełkami” smarem który jest w komplecie ze sprzęgłem w saszetce, zakładamy łożysko oporowe – powinno mieć zatrzaski i trzymać się dobrze widełek w skrzyni. Bo ja nic takiego w komplecie nie dostałem. I drugie pytanie czy jest problem potem z wsadzeniem przegubów do skrzyni? I jak to się je wsadza? Z góry dzięki za rady.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Tytuł tematu Wymiana sprzęgła Golf III pyt. dot. porady a w temacie czytamy Mam pytanie odnośnie porady Wymiana sprzęgła - Punto II sprecyzuj dane lub pytanie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Grzes997, pewnie wymienić chce w Golfie, ale poradnik jest z punto, ale na jego podstawie chce wymienić. I słusznie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Wasyl jeśli masz rację to wystarczyło napisać Jestem posiadaczem VW Golf III i chcę wymienić sprzęgło, pomagając czy też posiłkując się poradnikiem Wymiana sprzęgła - Punto II mam pytanie... kurde czy my tu musimy zgadywać, domyślać się co autor miał na myśli   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Jakim smarem smarujemy? Wydaje mi się że smar który zazwyczaj stosuje się do przegubów będzie ok ... Na pewno odradzam tawot, nie nadaje się. Dobrze jest posmarować miejsce styku (wspomniane wcześniej). Często jest tak że łożysko (zamiennik) ma troszkę większy luz i w finale jak puścisz sprzęgło to słychać ze skrzyni takie "buczenie"... Zwykle oznacza to że łożysko się "pajta" po wałku sprzęgłowym bo ma za duży luz... osobiście widziałem też parę osób które smarowały (delikatnie oczywiście żeby potem tarczy sprzęgła nie zachlastało) samo łożysko co by ciszej chodziło I drugie pytanie czy jest problem potem z wsadzeniem przegubów do skrzyni? I jak to się je wsadza? Jeśli chodzi o demontaż, to zwykle bierze się jakiegoś łoma lub breszkę, wsadza się między metalową część przegubu a skrzynię i powinien po kilku "energicznych" ruchach wyskoczyć. Jeśli chodzi o montaż to na przegubach jak i w skrzyni jest wieloklin... wystarczy ucelować na ząbki i wcisnąć, ewentualnie można pomóc sobie trochę młotkiem gdyż na przegubie jest sprężynująca zawleczka która trochę utrudnia montaż/demontaż.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość denisq Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Ok. Bóg zapłać Krhid.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się