Gość Wasyl Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Miałem na myśli w razie czego Twoją pomoc w realu. Arek się nie ma czasu zająć swoimi projektami, a co dopiero mówić czyjeś auta   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3610-wymiana-uszczelniacza-wa%C5%82u-korbowego-od-strony-skrzyni/page/2/#findComment-20741 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 No niestety... Ale może kiedyś... w końcu... kurde nic nawet nie tyknąłem jeszcze w calibrze w tym roku   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3610-wymiana-uszczelniacza-wa%C5%82u-korbowego-od-strony-skrzyni/page/2/#findComment-20743 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MIROS12 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Jakoś dam radę. Do pomocy jednak kogoś wezmę. Mam jeszcze inną sprawę związaną z głowicą, ale chyba muszę założyć nowy temat?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3610-wymiana-uszczelniacza-wa%C5%82u-korbowego-od-strony-skrzyni/page/2/#findComment-20745 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Pisz, najwyżej wyodrębni się do nowego tematu.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3610-wymiana-uszczelniacza-wa%C5%82u-korbowego-od-strony-skrzyni/page/2/#findComment-20746 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MIROS12 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Kończyłem trasę 1100 km. Silnik chodził super. Nagle stuknęło i motor stop. Odholowany do warsztatu. Diagnoza- urwanie grzybka zaworu 4 cyl. Głowica poszła do renomowanego serwisu. Naprawę auta przeprowadzał znajomy fachowiec. Niestety nie jest to już ten samochód. Odpala normalnie, silnik na postoju pracuje ok., stracił jednak trochę mocy. Wzrosło spalanie, do ruszania potrzeba dłużej przycisnąć gaz. Świeca uszkodzonego cylindra różni się nieco kolorem elektrod od pozostałych. Przed remontem wskazówka termometru z trudem dochodziła do 97° , a wentylator chłodnicy włączał się bardzo rzadko. Teraz temperatura rośnie szybciej i częściej pracuje wentylator. Sprawdzałem zapłon, sondę lambda, ciśnienie w cyl.- w granicach 13,2. Wyglądało to, jakby wydech był zapchany. Odkręcałem tłumik- jeszcze gorzej. Inny fachman wypruł bebechy kata- też nie to. Obecnie mam kata z metalowym wkładem (kupiłem nowy). Znajomy, który zakładał głowicę mówi, że nie wie co jest grane. Jego mina i zachowanie wskazywały na to, że coś tam jarzy. Tym bardziej, że w tych dniach miał młodego pomocnika. Już nie wiem co myśleć. Czy można źle założyć koło pasowe w głowicy?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3610-wymiana-uszczelniacza-wa%C5%82u-korbowego-od-strony-skrzyni/page/2/#findComment-20747 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Może być rozrząd przestawiony o 1 ząb.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3610-wymiana-uszczelniacza-wa%C5%82u-korbowego-od-strony-skrzyni/page/2/#findComment-20748 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MIROS12 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Rozrząd jest w porządku. Po remoncie głowicy zrobiłem ok. 2000km. Wtedy zmieniany był rozrząd i było tak samo. Znaki się pokrywały, byłem przy tym.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3610-wymiana-uszczelniacza-wa%C5%82u-korbowego-od-strony-skrzyni/page/2/#findComment-20749 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 No to jedynie zostaje kwestia szczelności. Albo samej komory spalania (źle spasowany czy dotarty zawór) albo uszczelki kolektora ssącego na tym cylindrze (lewe powietrze).   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3610-wymiana-uszczelniacza-wa%C5%82u-korbowego-od-strony-skrzyni/page/2/#findComment-20750 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MIROS12 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Coś właśnie myślałem o składzie mieszanki w tym cylindrze. Czy jest możliwość złego założenia (przestawienia) kola na pasek rozrządu w głowicy? Wtedy znak by się pokrywał, ale wałek byłby przesunięty.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3610-wymiana-uszczelniacza-wa%C5%82u-korbowego-od-strony-skrzyni/page/2/#findComment-20751 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Nie ma takiej możliwości - to raz. W kole oprócz śruby jest też otwór na "cycek" wystający z wałka. Druga rzecz: to nie może mieć wpływu na zmianę spalania tylko w jednym baniaku. Wtedy nie halo byłoby po całości. Tak uważam. Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3610-wymiana-uszczelniacza-wa%C5%82u-korbowego-od-strony-skrzyni/page/2/#findComment-20752 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się