Skocz do zawartości

Wymiana uszczelniacza wału korbowego od strony skrzyni


Rekomendowane odpowiedzi

Gość MIROS12

Czy trzeba wyjąć skrzynię biegów, a może lepiej silnik ? Prosiłbym o jakieś wskazówki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne dni

Top użytkownicy w tym temacie

MIROS12, w astrze bym chyba targał silnik, powymieniał od razu wszystkie uszczelki, rozrząd, jakieś wycieki z chłodzenia :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MIROS12

Rozrząd 5kkm, żadnych innych wycieków.

Właśnie sam nie wiem na co się zdecydować. Jedni targają siniki, inni skrzynki-bo lżejsze.

Szkoda, że tak mało jest informacji na ten temat. Dość dużo się naszukałem i wyniki moich poszukiwań nie są zadowalające. Tym bardziej, że nie jest to tania i prosta naprawa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest to tania i prosta naprawa.

Bez przesady :P Kanał masz? Jak tak, to jak nie potrzebujesz uszczelek zmieniać innych, to skrzynia w dół i bez gadania :P

 

Nie licząc śrub skrzynia-silnik, to masz do odkręcenia 13 śrub i skrzynia wyłazi dołem :P Tylko przydać Ci się może coś na wzór takiego ustrojstwa:

http://allegro.pl/belka-do-podwieszania-silnika-fv-gw-i2297858882.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastaw sie na obniżenie kołyski zawieszenia do wyjmowania skrzyni. Na pewno łatwiej wytargać coś co waży 30kg niż silnik o wadze ponad 100kg. Pomijam kwestie utraty wszystkich płynów ustrojowych - wspoma, chłodzenie, ewentualnie klima... W skrzyni jedynie wycieknie olej, a 3 litry niecałe nie doprowadzą do ruiny.

Ja bym jechał ze skrzynią. Robota przesrana jest ale jak trza to trza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MIROS12

Serdeczne dziękuję.

Przynajmniej teraz wiem na co się zdecydować. Minę mam nie wesołą, ale trudno "jak trza to trza".

To ustrojstwo do podwieszenia silnika sam zmajstruję.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast ustrojstwa starczy styl z łopaty i kawałek liny. Łapa silnika od rozrządu jest w podłużnicy więc starczy położyć styl w rynienki błotników i złapać łańcuchem czy liną - niech wisi. Łapa tylna skrzyni won, łapa lewa skrzyni won, kołyska z lewej w dół i jazda.

Dobrze jest mieć kanał albo mocno podnieść przód - łatwiej będzie ją wydostać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania