Gość Hubert Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Witam! Mam taki problem, od pewnego czasu ciężko wchodziły mi biegi, dokładniej 1,2 i R. Wczoraj wsiadłem do samochodu odpaliłem, włączyłem 1( było ciężko), a samochód się dusi tak jakby był włączony większy bieg, jazda była niemożliwa( 1,2,3 i R wchodzą z dużymi oporami a 4 i 5 praktycznie wogóle). Proszę o pomoc.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Na wyłączonym silniku też ciężko wchodzą?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubert Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Tak,   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 No to mechanizm zmiany biegów wymaga sprawdzenia. Pod mieszkiem mogły się plastiki wyrobić, przy skrzyni pająk się może rozlatywać, trzeba zobaczyć. Przy skrzyni pająk: Lewarek: I na samym wstępie: najpierw czytaj forum... http://forum.samnaprawiam.com/nadwozie-naprawa-mechanizmu-biegow-opel-vt98.htm   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubert Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Znajomy podpowiedział mi że to mogą być wodziki, myślisz że to może być to?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Na 80 % wyrobioną masz plastikową kostkę i trzpień który ją trzyma. W sklepie koszt coś koło 20 zł wymiana zajmie Ci kilka minmut.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubert Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 zaraz się nim zajmę, wielkie dzięki! [ Dodano: 2012-05-03, 10:25 ] kolego, wsiadam do niego a tam wszystko odblokowane... Ale zdaję sobie sprawę, że nie na długo... więc zacząłem grzebać, ale dużych luzów tam nie widzę [ Dodano: 2012-05-03, 12:24 ] pogrzebałem i sprawa mi się skomplikowała, otóż po krótce: drążek biegów ustawiony jest na jedynce a na skrzyni ustawiony jest luz... jak to przestawić? pomóżcie!   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubert Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 witam. mam taki problem w mojej astrze. po zmianie tego plastikowego ciągu zamiast 1, 3,5 i R jest luz, a zamiast luzu jest 2 i 4. pomóżcie!!!   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 zamiast 1, 3,5 i R jest luz, a zamiast luzu jest 2 i 4 Nie rozumiem tego ni w ząb... W kwestii porządku na forum: pisz w rozpoczetym temacie. Zacząłeś ciągnąć problem biegów to go dokończ w tym samym temacie. jak to przestawić? Klucz 13 i w komorze silnika ze skrzynią wychodzi z grodzi drążek lewarka, z takiej gumy. Końcówka jest radełkowana. Zluzować śrubę, ustawić luz na skrzyni, ustawić luz na lewarku i uważając by się nie przestawiło dokręcić mocno.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubert Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 robiłem już tak, ale ten drążek lewarka jest za krótki i nie mogę ustawić luzu. CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się