Skocz do zawartości

Nie wchodzą biegi


Gość Hubert

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Hubert

Witam!

Mam taki problem, od pewnego czasu ciężko wchodziły mi biegi, dokładniej 1,2 i R.

Wczoraj wsiadłem do samochodu odpaliłem, włączyłem 1( było ciężko), a samochód się dusi tak jakby był włączony większy bieg, jazda była niemożliwa( 1,2,3 i R wchodzą z dużymi oporami a 4 i 5 praktycznie wogóle).

Proszę o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mechanizm zmiany biegów wymaga sprawdzenia. Pod mieszkiem mogły się plastiki wyrobić, przy skrzyni pająk się może rozlatywać, trzeba zobaczyć.

 

Przy skrzyni pająk:

Mechanizm_va.jpg

 

Lewarek:

20101007137.jpg

 

I na samym wstępie: najpierw czytaj forum... http://forum.samnaprawiam.com/nadwozie-naprawa-mechanizmu-biegow-opel-vt98.htm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 80 % wyrobioną masz plastikową kostkę i trzpień który ją trzyma.

mechanizmva.jpg

 

W sklepie koszt coś koło 20 zł wymiana zajmie Ci kilka minmut.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Hubert

zaraz się nim zajmę,

wielkie dzięki!

 

[ Dodano: 2012-05-03, 10:25 ]

kolego, wsiadam do niego a tam wszystko odblokowane...

Ale zdaję sobie sprawę, że nie na długo...

więc zacząłem grzebać, ale dużych luzów tam nie widzę

 

[ Dodano: 2012-05-03, 12:24 ]

pogrzebałem i sprawa mi się skomplikowała, otóż po krótce: drążek biegów ustawiony jest na jedynce a na skrzyni ustawiony jest luz...

jak to przestawić?

pomóżcie!!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Hubert

witam.

mam taki problem w mojej astrze.

po zmianie tego plastikowego ciągu

zamiast 1, 3,5 i R jest luz, a zamiast luzu jest 2 i 4.

pomóżcie!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiast 1, 3,5 i R jest luz, a zamiast luzu jest 2 i 4

 

Nie rozumiem tego ni w ząb...

 

W kwestii porządku na forum: pisz w rozpoczetym temacie. Zacząłeś ciągnąć problem biegów to go dokończ w tym samym temacie.

 

jak to przestawić?

Klucz 13 i w komorze silnika ze skrzynią wychodzi z grodzi drążek lewarka, z takiej gumy. Końcówka jest radełkowana. Zluzować śrubę, ustawić luz na skrzyni, ustawić luz na lewarku i uważając by się nie przestawiło dokręcić mocno.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania