Gość tomsson Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Witam Czy w tym aucie ustawia się geometrie czy tylko samą zbieżność? Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 1. <html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px; color: #000000 2. Tylko zbieżność.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomsson Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Czy aby na pewno? Na forum polówek otrzymałem taką oto odpowiedź: w 6N2 masz do ustawienia:Pochylenie koła, zbieżność jednostronną i całkowitą. Wczoraj miałem wszystko ustawiane po zmianie amortyzatorów z przodu. Co ciekawe na wydruku z komputera mam, że na tylnej osi mam złe pochylenie koła z prawej strony,złą zbieżność całkowitą i jakąś geometryczną oś jazdy. Fakt faktem wartości przekroczone o ok -0,06% albo i mniej. Ustawia się tylko przód bo tył jest nie do ruszenia.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Zwrotnica posiada 2 otwory do mocowania śrubami z amorem. Tak samo jak Vectra B. Tak samo jak Corsa. Tak samo jak Astra II. Gdzie tam jest jakaś regulacja geometrii? Na tych 2 śrubach i ich luzie po 0.5mm? Nie sądzę. Skoro na forum polówek ci tak powiedzieli, to niech konkretnie powiedzą co. Dla mnie GEOMETRIA to kąt wyprzedzenia zwrotnicy i kąt pochylenia koła. Niech przybliżą temat, bo patrząc na rysunki z katalogu ETKA nie widzę, czym można by cokolwiek poza zbieżnością regulować.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 ArKos, niedenerwuj się, na forum polo siedzą szpece co znają cię z książek a nie z praktyki. Na diagnostyce ustawią Ci wszystko jak trzeba i się nie martwisz o nic. tyle w temacie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomsson Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Jestem właśnie takiego zdania jak Ty, lecz dalej mam tę niepewność. To teraz z innej beczki. Wymieniłem amortyzatory + sprężyny z przodu, czy to ma wpływ na zbieżność? Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 niedenerwuj się Ale wcale się nie denerwuję... Jesli coś mówię, to od razu podaję argument i tylko o to chodzi. Stwierdzili że się da, to niech konkretnie wskażą co i jak. Wymieniłem amortyzatory + sprężyny z przodu, czy to ma wpływ na zbieżność? Moim daniem nie ma pod warunkiem, że sprężyny są tej samej wysokości co poprzednie. Przy zmianie wysokości zawieszenia zmienia się zbieżność, ponieważ drążki kierownicze są pod pewnym kątem i w takiej sytuacji ustawia się zbieżność, a zmiana tego kąta to konieczność zmiany regulacji. Dlatego też standardowa regulacja zbieżności powinna być dokonywana z obciążeniem po 70kg na miejscu kierowcy i pasażera jako symulacja naturalnego obciążenia samochodu.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomsson Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Mhm, to w takim razie pojadę ustawić i przy okazji podpytam jak to jest z tą geometrią. Dzięki za pomoc!   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się