Gość zloty666 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 jak nie łożyska, to zwichrowane tarcze, bo przeguby raczej odpadają . . .   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/330-ha%C5%82as-poczas-skr%C4%99cania/page/2/#findComment-693 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 zwichrowane tarcze byłoby słychać też przy niskiej prędkości jako rytmiczne ocieranie moim zdaniem odpada   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/330-ha%C5%82as-poczas-skr%C4%99cania/page/2/#findComment-694 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MalaMi Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 A mnie to już długi czas męczy i jak jade powiedzmy 140 na zakrecie jak to slysze to sie czasem zastanawiam czy kiedys nie skonczy sie zle ale jak narazie nikt mi konkretnie nie powiedział co mogę looknąć aż w końcu wy to ogranę ale mysłałam ,że moze te tarcze tigra zanim kupiłam stała 1,5 miecha tarcze zasniedziały i w ogole mialalm je wymienic ale troche pochamowałam ładnie i zrobiły sie gitara   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/330-ha%C5%82as-poczas-skr%C4%99cania/page/2/#findComment-695 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość prezesik25 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 napewno w oplu tigra jak i w oplu corsa A (kiedyś miał mój brat) są poprzeczne blaszki między szczękami, chyba samoregulatory, które mogą pukać właśnie na zakręcie. Oprócz tego szczęki też trzymają się na bloczykach ze sprężynkami, które często korodują i się rozlatują. Może któryś bolczyk się rozłączył, nie trzyma szczęki, a podczas jazdy na zakręcie szczęka odchyla się i obciera o wnętrze bębna. Często te nowe bolczyki mają bardzo długą trwałość ze względu na jakość wykonania, więc nawet po wymianie szczęk po pół roku mogą się rozczepić i narobić bałaganu w bębnie (metalowe elementy tego bolczyka dostaną się między szczękę a bęben) i bęben to toczenia lub wymiany.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/330-ha%C5%82as-poczas-skr%C4%99cania/page/2/#findComment-696 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MalaMi Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Tak tyle,że to ewidentniei przod tyl jest gitara ale ja z obu stron zagladałam do klocków wszystko trzymało sie itp gitara Słuchajcie mam pytanko a propo tych łożysk szukałam na allegro ale są tylko tylknie.U mnie w Tigi wiecie może są różne z przodu i z tyłu?? Mi sie wydaje,że tak ale nie jestem pewna   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/330-ha%C5%82as-poczas-skr%C4%99cania/page/2/#findComment-697 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kola Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 podnies caly przod auta do gory i podstaw cos stabilnego, tak zeby kola sie swobodnie krecily. Odpal i popros kogos zeby troche rozpedzil kola i wtedy mozesz posluchac z ktorej strony dokladnie Ci lozysko wyje. Sa lozyska przednie do Tigry. przyklad za 5 dyszek : http://moto.allegro.pl/item966451579_lozysko_kola_przod_opel_astra_corsa_tigra_vectra.html   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/330-ha%C5%82as-poczas-skr%C4%99cania/page/2/#findComment-816 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 łozysko na przód i tył jest inne Jesli słychac to tylko w zakrecie to napewno łozysko, miałem niedawno takie same objawy (juz ok 80km/h). Jazda na wprost - cisza, skret w jedna strone, nawet lekki i było słychac buczenie. Po wymianie łozyska jest cisza.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/330-ha%C5%82as-poczas-skr%C4%99cania/page/2/#findComment-822 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość prezesik25 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Sa lozyska przednie do Tigry.przyklad za 5 dyszek : http://moto.allegro.pl/it...gra_vectra.html nie polecam "tanizny", lepiej od razu zainwestować np. w łożyska firmy SKF (ok. 100 zł/szt.). Szkoda naszej pracy z przekładką łożysk jak za rok-dwa będziemy znów się z tym bawić.Miałem tańsze za 40 zeta z przodu w VW i przejeździłem na nich 60 tys.km (2 lata) i są do wymiany.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/330-ha%C5%82as-poczas-skr%C4%99cania/page/2/#findComment-837 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BeatleJohn Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Zapodaj do mnie na obdukcję-w razie czego wszystko sprawnie sie wymieni na prasie.Nie zgolę Cię-potraktuję jako koleżankę z forum   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/330-ha%C5%82as-poczas-skr%C4%99cania/page/2/#findComment-956 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość prezesik25 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 ło tam prasa... Ja wybijam młotkiem kładąc zwrotnicę w imadło i przykładam specjalny metalowy krążek średnicy łożyska, wyjmuję pierścienie segera i nap.. młotkiem w krążek. Nowe łożysko dopiero wciskam przy pomocy imadła (już nie młotkiem ), przy odpowiednim ustawieniu łożyska imadło działa jak prasa Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/330-ha%C5%82as-poczas-skr%C4%99cania/page/2/#findComment-958 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się