Gość profil84 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 A więc dziś rano około 9, było -10 stopni, wziąłem naładowany akumulator, w sumie to na prostowniku pokazywało wcześniej zieloną lampkę, znaczy że naładowany, po 2h podłączyłem go znowu pod prostownik żeby sprawdzić czy na pewno naładowany i była czerwona lampka, czyli ładowanie, zostawiłem go tak aż zaczął piszczeć i puszczać ciecz z bocznych otworów i wtedy go odłączyłem, lampka była wciąż na czerwonym . Wsadziłem aku, w środku już wydawało się sucho (na pewno o wiele lepiej niż wczoraj) więc spryskałem jeszcze porządnie "Isol-em" skrzynkę i podłączenia do aku. Przekręciłem kluczyk, dwa razy zakręcił i odpalił, pogrzałem go tak do 90 stopni i pojechałem do sklepu, po około 20 minutach wróciłem, odpalam a on znowu kręci i nie może odpalić, w końcu jak z 10 razy zakręcił to odpalił, wróciłem do domu, zgasiłem i od razu chciałem odpalić ale już za długo kręcił i nie odpalał więc go zostawiłem. W miedzy czasie otworzyłem maskę żeby obejrzeć aku i widać było że z bocznych otworów w trakcie jazdy wydobyła się ciecz, było mokro pod nimi na aku i na podstawce. Minęło około 20 minut i chciałem sprawdzić czy odpali, zakręcił znowu z 10 razy i odpalił(ale musiałem gaz trochę powciskać żeby mu pomóc w pełni się odpalić ), zgasiłem go wyciągnąłem aku i jak niosłem go prosto to ciecz się nie wydobywała jak przechylałem go to z otworów leciała ciecz... Ciecz wylewa się z tego otworu i takiego samego po drugiej stronie: http://imageshack.us/photo/my-images/109/wyciek.jpg/ Aku jest chyba zdechły i nie daje wystarczająco prądu do odpalenia jak już się z niego wydostanie ciecz (wydaje mi się że na zakrętach jak się wydobywała z aku), mi się wydaje że przyczyną jest aku---do wymiany, co wy o tym sądzicie?? P.S. Problem jest powiązany z tematem: http://forum.samnaprawiam.com/ford-escort-16-16v-benz-lpg-podlaczenia-do-akumulatora-vt3888.htm Jednak postanowiłem zacząć kolejny temat w odpowiednim miejscu i traktujący o tym konkretnym problemie.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3202-ford-escort-16-16v-benzlpg-nie-odpala-przez-akumulator/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 na prostowniku pokazywało wcześniej zieloną lampkę, znaczy że naładowany, po 2h podłączyłem go znowu pod prostownik żeby sprawdzić czy na pewno naładowany i była czerwona lampka, czyli ładowanie, zostawiłem go tak aż zaczął piszczeć i puszczać ciecz z bocznych otworów i wtedy go odłączyłem, lampka była wciąż na czerwonym Do wymiany.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3202-ford-escort-16-16v-benzlpg-nie-odpala-przez-akumulator/#findComment-17936 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 I po wymianie sprawdź jeszcze ładowanie w aucie czy ono go nie załatwiło a może po prostu ze starości padł.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3202-ford-escort-16-16v-benzlpg-nie-odpala-przez-akumulator/#findComment-17939 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość profil84 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 A więc do wymiany. Jak go wsadzałem od razu z pod prostownika to auto odpala ładnie dopiero potem są problemy, więc przyczyną problemów z odpaleniem jest ten zdechły akumulator??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3202-ford-escort-16-16v-benzlpg-nie-odpala-przez-akumulator/#findComment-17940 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Pożycz od kogoś akumulator i będziesz wiedział na 100%. Wskazuje na niego. Auto musi mieć określony amperaż zapewniony, bo przy kiepskim prądzie jest na tyle duży spadek napięcia, że brakuje już na wytworzenie iskry takiej jaka powinna być. Możesz też spróbować odpalić "na zaciąg" i jeśli odpali od strzała, to wiesz, że wina aku.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3202-ford-escort-16-16v-benzlpg-nie-odpala-przez-akumulator/#findComment-17942 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Boczne otworki to są teoretycznie otworki odpowietrzające, którymi ma wylecieć ciecz w razie np. jakiejś awarii akumulatora... Zgaduję że któraś cela "strzeliła" i robi zwarcie stąd szybkie "gotowanie" i kipienie elektrolitu podczas ładowania... Dołączę się do opinii poprzedników... aku do wymiany i powinno być dobrze   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3202-ford-escort-16-16v-benzlpg-nie-odpala-przez-akumulator/#findComment-17944 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość profil84 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 odpalić "na zaciąg" Przepraszam ale nie wiem, jak to zrobić?? P.S. Dzięki wielkie panowie za opinie, szkoda że nie mam żadnego znajomego z podobnym aku jak mój bo do zwykłego to ciężko będzie przyczepić te wszystkie kabelki w miejsca klem tak czy siak aku do wymiany.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3202-ford-escort-16-16v-benzlpg-nie-odpala-przez-akumulator/#findComment-17945 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 nie wiem, jak to zrobić?? Sprawne auto ma linkę holowniczą do tylnego haka zapiętą, twoje auto do przedniego haka, ruszacie powoli i spokojnie i leciutko i powoli, bez szarpnięcia puszczasz sprzęgło mając włożony II bieg... Temu delikatnie, żeby paska rozrządu nie zerwać.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3202-ford-escort-16-16v-benzlpg-nie-odpala-przez-akumulator/#findComment-17946 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 podobnym aku jak mój bo do zwykłego to ciężko będzie przyczepić te wszystkie kabelki w miejsca klem Mógłbyś wyjaśnić ? ... Masz jakąś pajęczynkę zrobioną zamiast klem ? bez szarpnięcia puszczasz sprzęgło mając włożony II bieg. Tylko oczywiście nie puszczaj sprzęgła przed ruszeniem, tylko jak będziecie się już troszkę toczyć Oczywiście aku podłączone i stacyjka ustawiona na pozycję włączoną   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3202-ford-escort-16-16v-benzlpg-nie-odpala-przez-akumulator/#findComment-17953 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Masz jakąś pajęczynkę zrobioną zamiast klem ? Ford ma płaskie bieguny aku. Jest i na to prosta rada: komplet klem za 10zł i normalny aku można stosować. Klemy mają śrubki M6 więc oczka się wrzuca na śrubki, klemy na normalny aku i jazda. Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3202-ford-escort-16-16v-benzlpg-nie-odpala-przez-akumulator/#findComment-17954 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się