ArKos Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 sprawdzałem dokładnie Głowicę sprawdza się w specjalistycznym zakładzie. Wykonuje się próbę ciśnieniową i dokonuje się prześwietlenia. Na zdjęciach wychodzą wszystkie pęknięcia a próba ciśnieniowa wykazuje szczelność komór spalania.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3168-g%C5%82owica-opel-astra-f-14-8v-mpi-82km-c14se-1996r/page/2/#findComment-18457 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dominik9393 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Głowica splanowana, zawory dotarte i ogólnie regeneracja jest zrobiona. Moje pytanko takie: czy pod wałek rozrządu, znaczy pod tą obudowe co do głowicy przychodzi, daje się jakąś uszczelkę czy na silikonie obsadzić?? jutro odbieram uszczelkę pod dolot bo nie mieli na sklepie więc bym od razu kupił   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3168-g%C5%82owica-opel-astra-f-14-8v-mpi-82km-c14se-1996r/page/2/#findComment-18844 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 czy pod wałek rozrządu, znaczy pod tą obudowe co do głowicy przychodzi, daje się jakąś uszczelkę czy na silikonie obsadzić? Ale potrafisz sklecać literki i czytać, czy nie za bardzo? Na głowicę montuje się obudowę wałka rozrządu a jako uszczelnienie stosuje się silikon techniczny lub uszczelkę w tubie. Fabrycznie stosowano silkon techniczny lub paste uszczelniającą   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3168-g%C5%82owica-opel-astra-f-14-8v-mpi-82km-c14se-1996r/page/2/#findComment-18846 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dominik9393 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 dzisiaj byłem w sklepie i pytałem o to i powiedział że są pod to uszczelki ale nie ma sensu płacić, bo można obsadzić na masie uszczelniającej   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3168-g%C5%82owica-opel-astra-f-14-8v-mpi-82km-c14se-1996r/page/2/#findComment-18881 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 To jedź do ASO i poproś, żeby ci pokazali w EPC (electronic part catalog). Ciekaw jestem, co to za uszczelki i przez kogo produkowane, bo nie przez GM. Miałem w swoim życiu nastepujące oplowskie ośmiozaworówki: - 1.8 - 1.4 - 1.4 - 1.4 - 1.6 - 2.0 ŻADNA nie miała uszczelki, a 2 z tych silników nigdy nie były ruszane - na śrubach "plomby" z farby i ja je dopiero rozbierałem.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3168-g%C5%82owica-opel-astra-f-14-8v-mpi-82km-c14se-1996r/page/2/#findComment-18893 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 powiedział że są pod to uszczelki ale nie ma sensu płacić Klepnął cos w tym sklepie chociaz pewnie nigdy silnika nie widzial... Sluchaj nas tutaj bo temat opla jest rozkminiony.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3168-g%C5%82owica-opel-astra-f-14-8v-mpi-82km-c14se-1996r/page/2/#findComment-18905 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 temat opla jest rozkminiony Powiedziałbym BARDZO GRUBO rozkminiony Grono ładnych kilku osób znających Ople na pamięć   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3168-g%C5%82owica-opel-astra-f-14-8v-mpi-82km-c14se-1996r/page/2/#findComment-18907 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dominik9393 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 słucham słucham głowica już założona elektryka podłączona, teraz "klej" sobie dosycha jutro tylko muszę kupić pompe wody i biorę się za ustawianie rozrządu twój temat ArKos, o ustawianiu rozrządu będzie bardzo pomocny a żeby nie otwierać nowego tematu... Gdy były mrozy to spalanie mojego opelka wzrosło i to dużo a jednocześnie zaczął nierówno chodzić na wolnych obrotach... z tymi obrotami to myślałem że coś zapłonem albo coś, ale aparat mam taki że nie da się ustawić zapłonu, a ze spalaniem to myślałem ze termostat walnięty i się długo grzeje, ale termostat jest dobry. Ostatnio zauważyłem że zsunął mi się wężyk od podciśnienia który idzie do mapsensora, a gdy go założyłem samochód chodzi już równo... i tu moje pytanie: czy samochód mógł przez to tyle palić?? nie zdążyłem sprawdzić gdyż ledwo co zatankowałem po tej "naprawie" to rozebrałem głowicę   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3168-g%C5%82owica-opel-astra-f-14-8v-mpi-82km-c14se-1996r/page/2/#findComment-18919 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 czy samochód mógł przez to tyle palić?? Mógł.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3168-g%C5%82owica-opel-astra-f-14-8v-mpi-82km-c14se-1996r/page/2/#findComment-18921 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dominik9393 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 a kontrolka "check engine" gdy jeździłem na benzynie też przez to mogła się świecić? na gazie się nie świeciła Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3168-g%C5%82owica-opel-astra-f-14-8v-mpi-82km-c14se-1996r/page/2/#findComment-18924 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się