Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

sprawdzałem dokładnie

:-D

 

Głowicę sprawdza się w specjalistycznym zakładzie. Wykonuje się próbę ciśnieniową i dokonuje się prześwietlenia. Na zdjęciach wychodzą wszystkie pęknięcia a próba ciśnieniowa wykazuje szczelność komór spalania.

 

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 28
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość dominik9393

Głowica splanowana, zawory dotarte i ogólnie regeneracja jest zrobiona. Moje pytanko takie: czy pod wałek rozrządu, znaczy pod tą obudowe co do głowicy przychodzi, daje się jakąś uszczelkę czy na silikonie obsadzić?? jutro odbieram uszczelkę pod dolot bo nie mieli na sklepie więc bym od razu kupił :)

 

czy pod wałek rozrządu, znaczy pod tą obudowe co do głowicy przychodzi, daje się jakąś uszczelkę czy na silikonie obsadzić?

 

Ale potrafisz sklecać literki i czytać, czy nie za bardzo?

 

Na głowicę montuje się obudowę wałka rozrządu a jako uszczelnienie stosuje się silikon techniczny lub uszczelkę w tubie. Fabrycznie stosowano silkon techniczny lub paste uszczelniającą

 

Gość dominik9393

dzisiaj byłem w sklepie i pytałem o to i powiedział że są pod to uszczelki ale nie ma sensu płacić, bo można obsadzić na masie uszczelniającej

 

To jedź do ASO i poproś, żeby ci pokazali w EPC (electronic part catalog). Ciekaw jestem, co to za uszczelki i przez kogo produkowane, bo nie przez GM.

Miałem w swoim życiu nastepujące oplowskie ośmiozaworówki:

- 1.8

- 1.4

- 1.4

- 1.4

- 1.6

- 2.0

ŻADNA nie miała uszczelki, a 2 z tych silników nigdy nie były ruszane - na śrubach "plomby" z farby i ja je dopiero rozbierałem.

 

Gość szymon 1587cm3
powiedział że są pod to uszczelki ale nie ma sensu płacić

 

Klepnął cos w tym sklepie chociaz pewnie nigdy silnika nie widzial...

Sluchaj nas tutaj bo temat opla jest rozkminiony.

 

Gość dominik9393

słucham słucham :) głowica już założona elektryka podłączona, teraz "klej" sobie dosycha :) jutro tylko muszę kupić pompe wody i biorę się za ustawianie rozrządu :) twój temat ArKos, o ustawianiu rozrządu będzie bardzo pomocny :) a żeby nie otwierać nowego tematu... Gdy były mrozy to spalanie mojego opelka wzrosło i to dużo a jednocześnie zaczął nierówno chodzić na wolnych obrotach... z tymi obrotami to myślałem że coś zapłonem albo coś, ale aparat mam taki że nie da się ustawić zapłonu, a ze spalaniem to myślałem ze termostat walnięty i się długo grzeje, ale termostat jest dobry. Ostatnio zauważyłem że zsunął mi się wężyk od podciśnienia który idzie do mapsensora, a gdy go założyłem samochód chodzi już równo... i tu moje pytanie: czy samochód mógł przez to tyle palić?? nie zdążyłem sprawdzić gdyż ledwo co zatankowałem po tej "naprawie" to rozebrałem głowicę :-|

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania