Skocz do zawartości

Nie pokazuje mi temperatury OPEL ASTRA F


Gość punciak

Rekomendowane odpowiedzi

No to chyba czeka mnie wymiana:

 

1.Ślady majonezu na korku (myślałem ze od tego że jeżdżę krótkie odcinki)

2.Auto słabo się nagrzewa(od zawsze)

 

[ Dodano: 2012-02-03, 19:15 ]

Jeszcze chłopy polecicie jakaś dobra firmę obym nie musiał robić tego za 3mc z powrotem?

 

 

Aha i czy dobrze kombinuje by opaskami elek. zacisnąć pasek na kole o odkręcić koło pas. ale nie do końca (chyba ze też nie dojdę) bym miał dostęp i wymienić drania?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto słabo się nagrzewa(od zawsze)

Termostat.

 

polecicie jakaś dobra firmę

WAHLER

VERNET

 

czy dobrze kombinuje by opaskami elek. zacisnąć pasek na kole o odkręcić koło pas. ale nie do końca (chyba ze też nie dojdę) bym miał dostęp i wymienić drania?

- zdjąć prawe przednie koło

- zluzować śrubę na wale korbowym

- zdjąć obudowę rozrządu

- ustawić wał na znaki i kółko rozrządu na znaki

- złapać trytytką pasek do koła wałka

- odkręcić koło pasow na wale i na wałku

- wymienić termostat

- poskładać w odwrotnej kolejności

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba za dużo roboty jak na ta pogodę i robienie pod blokiem ...

 

[ Dodano: 2012-02-03, 19:29 ]

A jazda w moim przypadku na tak uszkodzonym czym może się skończyć?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WAHLER

VERNET

 

WAHLER owszem :) w Kadecie wytrzymał 2 lata bez problemu i ponoć dalej śmiga...

 

VERNET - niekoniecznie... chyba że ja mam takie szczęście

chyba za dużo roboty jak na ta pogodę i robienie pod blokiem ...
... vectrę mam od Maja... poprzedni właściciel wymienił w październiku 2010 termostat na verneta... wytrzymał do listopada 2011 :(... wymieniłem też na Verneta (nie wiedziałem że już taki mam) i niestety jutro prawdopodobnie czeka mnie demontaż/sprawdzenie :(

 

chyba za dużo roboty jak na ta pogodę i robienie pod blokiem ...

Pod blokiem byś to ogarnął aczkolwiek przy -15*C bez garażu możesz odczuwać pewien dyskomfort podczas roboty :(

 

A jazda w moim przypadku na tak uszkodzonym czym może się skończyć?

Dużym spalaniem (nawet do 17l/100km gazu) i brakiem ogrzewania... w finale w niedogrzanym silniku zacznie odkładać się masło pod korkiem i w odmach a co za tym idzie w końcu się zapchają... a jak odmy się zapchają to ciśnienie wypchnie olej inną drogą... np. zacznie soczyście lecieć z pod pokrywy zaworów :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania