Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Masa wychodzi z wiazki silnika i jest przykrecona do silnika, najczesciej glowicy. Sprawdz tylko czy wszystkie sa dobrze przykrecone. Diode wpinasz w kostke ktora zakladasz na wtryskiwacz i krecisz silnikiem - dioda powinna migac.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2738-omega-a-26-r6-zgas%C5%82a-i-nie-chce-odpalic/page/5/#findComment-15512 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omsia Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 diode bede miał dopiero jutro. Z ciekawości sprawdzilem błędy komputera i tym razem nic nie pokazało. Jak auto bylo sprawne, to pokazywało przepływke, i czujnik temperatury. Przeplywke sprawdzalismy i byla OK potem jak zdechlo pokazywało błąd 81 za niskie napiecie wtryskiwacza/ teraz nie pokazuje nic (tylko blad 12 i 31 a to jak wiadomo standard) jutro sprawdzę tą diode jescze. Komp daje d.u.p.y ??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2738-omega-a-26-r6-zgas%C5%82a-i-nie-chce-odpalic/page/5/#findComment-15515 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 potem jak zdechlo pokazywało błąd 81 za niskie napiecie wtryskiwacza/ i tu chyba leży przyczyna usterki, jeśli na wtyczkach z wtryskiwaczy dioda nie zamruga to potem będziesz musiał odszukać tych pinów w samy ECU i tam zrobić pomiar, możliwe też że sam kabel będzie uszkodzony.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2738-omega-a-26-r6-zgas%C5%82a-i-nie-chce-odpalic/page/5/#findComment-15516 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omsia Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 ręce mi już opadają nie wiem czy nie oddac gdzies tego auta, tylko boje się o koszta. Czemu teraz nie pokazuje żadnego błędu ?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2738-omega-a-26-r6-zgas%C5%82a-i-nie-chce-odpalic/page/5/#findComment-15519 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Ale że wszystkie na raz? Tam leje chyba 2x po 3 wtryski   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2738-omega-a-26-r6-zgas%C5%82a-i-nie-chce-odpalic/page/5/#findComment-15520 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Może warto sprawdzić wszystkie czujniki i elementy jeszcze raz, nie pobada mi się ten błąd o zbyt niskim napięciu na wtryskach, skoro napięcie jest ok to samo sterowanie czyli masy wychodzące z ECU, nie załamuj się zrób jutro test z dioda i napisz.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2738-omega-a-26-r6-zgas%C5%82a-i-nie-chce-odpalic/page/5/#findComment-15523 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omsia Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 błąd ten wyświetlay był odrazu po awarii auta. Po wymianach przekaźnika(nie wiem czy to ma coś do rzeczy) błędu nie ma. Jutro zrobię test z diodą i napisze co i jak Bardzo dziękuje wszystkim za pomoc. Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2738-omega-a-26-r6-zgas%C5%82a-i-nie-chce-odpalic/page/5/#findComment-15524 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Sterowanie na wtryski z ECU jest z pinów 16 i 17 czyli 3 wtryski dostają impuls w jednej chwili 3 następne w innej. Opór na cewce wtryskiwacza ok 10 - 20 om. Czujnik halla na wale wyjście z ECU pin48 i 49 oraz masa najlepiej sprawdzić oscyloskopem opór ok 500-600om. (błąd 31) Czujnik położenia przepustnicy zasilany 5V z pinu12 ECU (tego samego co przepływomierz) sygnał zwrotny do pinu 53 ECU. Czujnik temperatury płynu zasilanie przy odłączonej wtyczce 5V pin45 ECU. Zawór dwusuwakowy który okresla kolekor ssacy (krótki, długi) zawór ma zasilanie z przekaznika sterowania (+) i mase podawana z ECU pin33 przekaźnik podaje napiecie do zaworu kiedy otrzymuje impulsy z zapłonu Elektrozawór okresla, który kolektor wlotowy używany jest do wprowadzania powietrza do silnika. Zależnie od ilosci obrotów silnika wybierany jest długi lub krótki kolektor wlotowy lub ich kombinacja. Jeżeli czujnik halla nie podaje immpulsow to mogą być problemy z tym zaworem. Ale to tak w woli dalszej pracy najpierw sterowanie wtrysków na tapetę.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2738-omega-a-26-r6-zgas%C5%82a-i-nie-chce-odpalic/page/5/#findComment-15525 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omsia Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 mam diodę, która niestety się nie zapala. czujnik polozenia walu ma prawidlowa opornosc. Od czego mam teraz zacząć ?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2738-omega-a-26-r6-zgas%C5%82a-i-nie-chce-odpalic/page/5/#findComment-15533 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Chyba od podmiany sterownika silnika na inny. Ewentualnie sprawdzić przejście kabelków między pinem ECU 16 i 17 a wtyczkami wtrysków. Jeśli będzie, to chyba sterownik zdechł. Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2738-omega-a-26-r6-zgas%C5%82a-i-nie-chce-odpalic/page/5/#findComment-15534 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się