Skocz do zawartości

honda civic,zacisk hamulcowy przedni


Gość rysbak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

jestem pierwszy raz na forach i może nie wszystko mi wyjdzie dobrze

a zwracam się z problemem osłonki tłoczyska mojej hondy

wiem ,że jej uszkodzenie może doprowadzić do awarii całego zacisku.

pytanie?

w jaki sposób mogę wymienić tą osłonkę samodzielnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, fajnie że pierwszy raz na forach ale wypadało by troszkę poczytać zaobserwować gdzie co się piszę, a piszę się w dziale tu

http://forum.samnaprawiam.com/forum-techniczne-sam-naprawiam-tu-prosze-kierowac-prosby-o-diagnoze-usterki-cat6.htm

wybierasz czego tyczy Twój problem czyli podwozie czyli tu

http://forum.samnaprawiam.com/podwozie-vf11.htm

 

teraz piszesz temat z prośbą o poradę

 

Co do Twojego problemu na forum jest wyszukiwarka o tu

http://forum.samnaprawiam.com/search.htm

 

wpisujesz co potrzebujesz i masz to

 

http://forum.samnaprawiam.com/podwoziewymiana-klockow-hamulcowych-przednich-civic-v-gen-vt596.htm?highlight=zaciski+hamulcowe

 

i wiele innych na temat który Cię interesuje

 

a samą osłonę tłoczka wymienia się bardzo łatwo wyjmujesz starą i montujesz nową ot cała praca

 

 

Temat przenoszę w odpowiedni dział

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Grzesiu.

Dziękuję za szybką odpowiedź.Będę tu częściej,to nabędę wprawy.Ale mimo moich poszukiwań,nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.Nie znalazłem nic na temat wymiany osłonki przeciwpyłowej.Podobno do tej prostej czynności należy wysunąć tłoczysko, a to już poważniejsza sprawa.

Jakie jest Twoje zdanie w tej sprawie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz tłoka wyjmować w całości starczy jak go wysuniesz na tyle by można było osłonę spokojnie zdjąć tak jest w większości samochodów i u Ciebie będzie tak samo, a żeby wyjąć tłok tak do połowy to będziesz potrzebował kogoś do pomocy co będzie Ci delikatnie naciskał na pedał hamulca w ten sposób tłok wysuwa się potem już dasz sobie redą, jeśli by nie dało rady w Twoim samochodzie tak zrobić to dalej korzystasz z pomocy kolegi który naciska na pedał hamulca aż tłok wyskoczy, po tej operacji musisz zacisnąć jakimiś kleszczami lub ściskiem stolarskim gumowy przewód hamulcowy by cały płyn nie wyciekł, wymianę osłony robisz przy zamontowanym zacisku a możesz go sobie wykręcić na stole się bawić, pamiętaj by wszystko było czyste bez piasku i innych paprochów, tłok na osłonę gumową najlepiej nakładać na specjalnym smarze ale dobrze działa krem Nivea ;-) jak już będziesz miał wszystko poskładane dolewasz płynu hamulcowego i odpowietrzasz, w dziale poradników jest to ładnie opisane i nie musisz odpowietrzać całego układu starczy to naprawiane koło a najlepiej cały przód. No to do zabawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maliniak123
po tej operacji musisz zacisnąć jakimiś kleszczami lub ściskiem stolarskim gumowy przewód hamulcowy by cały płyn nie wyciekł

 

"Oj nie tak panowie nie tak" to robi się inaczej ;p wystarczy dobrać odpowiedniej długości podpórkę pod pedał hamulca, wcisnąć go i podeprzeć aby był wciśnięty i nic nie będzie ciekło. Zaciskanie szczypiec lub kleszczy nie jest zdrowe dla przewodu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Oj nie tak panowie nie tak" to robi się inaczej ;p wystarczy dobrać odpowiedniej długości podpórkę pod pedał hamulca, wcisnąć go i podeprzeć aby był wciśnięty i nic nie będzie ciekło. Zaciskanie szczypiec lub kleszczy nie jest zdrowe dla przewodu...

 

Tak też można :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...