Gość Anonymous Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Witam wszystkich bardzo serdecznie. Pierwszy problem mej cytrynki. Poranne uruchomienie silnika, wyczuwalne w kabinie telepotanie silnika. Po otwarciu maski widać nierówną pracę motoru. Dodam, iż gdy po uruchomieniu silnika automatycznie załącza się sprężarka klimatyzacji silnik gaśnie, jakby brakowało mu mocy na pokonanie dodatkowego oporu. Przy rozgrzanym silniku nadal nierówna praca silnika, załączona klima nie powoduje przyduszenia silnika. Podłączenie komputera diagnostycznego wskazało dwa błędy. P1110 IMT Valve (3) i P1544 Idle Management (2) Błędy wykasowane, po ponownym odczycie brak. Silnik nadal ma nierówną pracę, może ciut mniej. Świece wymieniłem na NGK, takie mi polecono. Stare też były tej samej firmy. Stwierdzam, że w mniejszym stopniu czuć i widać wibracje silnika. 1,3 i 4 były pokryte sadzą, 2 miała rudawo brunatny nalot. Kolejna przesłanka do mojego problemu. Spadła ewidentnie temperatura a moja Cytryna odpala bez problemu. Brak przyduszania silnika, gaśnięcia. Nawet przy załączającej się klimie (3*C) nic co wcześniej pisałem się nie dzieje. Lekko trzęsący silnik - to pozostało. Czy to może być objaw padniętego czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym MAP Sensor? Ktoś mi powiedział, że to objaw wypadającego zapłonu. Dziękuję za poradę i pomoc.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2682-nier%C3%B3wna-praca-silnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Ja bardziej bym widział czujnik temperatury.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2682-nier%C3%B3wna-praca-silnika/#findComment-14915 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Sprawdź jak kolega radzi czujnik temperatury ma mieć zasilanie 5V(przy odłączonym złączu), opór na pinach 2000-3000 om/20 *C , 200-300om przy 90*C. Jeżeli to nie poradzi sprawdź sondę lambda przed katalizatorem czy pracuje.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2682-nier%C3%B3wna-praca-silnika/#findComment-14916 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Czy chodzi o czujnik temperatury cieczy? W jaki sposób sprawdzić sondę lambda czy działa. Jakie powinna mieć parametry? Dziękuję.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2682-nier%C3%B3wna-praca-silnika/#findComment-14945 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Czy chodzi o czujnik temperatury cieczy? tak poczytaj tu : http://forum.samnaprawiam.com/silnik-sprawdzanie-czujnikow-osprzetu-silnika-vt974.htm   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2682-nier%C3%B3wna-praca-silnika/#findComment-14946 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się