Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie czy jazda urlopowa przez około 2,5 tygodnia nim zostało usuniete z czymś takim czyli lekkim drganiem tłumika srodkowego mogła na coś wpłynąc

 

nie ma to wpływu

 

i czekam na foto reduktora

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2626-asterka-ii/page/2/#findComment-14506
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

jesli tylko sobie z tym poradze rano jak tylko wróce do domu bedziesz miał to zdjecie.

W sumie dużo winy po mojej stronie tak to właśnie jest gdy 10 lat jeździsz asmochodem słuzbowym coś trzaśnie odstawiasz a po trzech dniach odbierasz i jeździsz dalej nie interesując się nawet co było przyczyną w sumie miałem wielkie szczęści że przez te 4 lata ( moje pierwsze auto) astrunia mnie nie zawiodła ani raz chyba ją ciut zaniedbałem:( wybacz mi samochodziku poprawię się

 

[ Dodano: 2011-10-14, 08:18 ]

zmagań dzień kolejny

Grzegorz muszę Cię przeprosić gdyż nieświadomie wprowadziłem w błąd nie chodzi o reduktor lecz o regulator cisnienia paliwa być może ja źle usłyszałem a być może Pan mechanik wyraził sie nieprecyzyjnie jak wspominałem mój mózg jest raczej słabo wyposażony w wiedzę motoryzacyjną , czy nadal chcesz to cudo zobaczyć czy teraz już wiesz o co chodzi?

W pracy koleś w ciekawy i jak na moje rozumowanie sensowny sposób poskładał do kupy historie mojej bolączki a mianowicie było to tak: auto nie odpala na pb, a czy w trybie awaryjnym na lpg odpala? otóż nie i tu zdobył plusa mówi że skoro nie odpala ani tak ani tak to dlaczego szukam w benzynie? gdyby tam był kłopot odpaliłbym awaryjnie na lpg że w takim układzie szukałby całkiem gdzie indziej. Następnie diagnoza komputreowa przyjechał do mnie gość z laptopem podłączył się na przekręconym kluczyku a nie na uruchomionym silniku nie znalazł błędów i problemów stwiedził że należy szukać po stronie mechanicznej i może miał racje ale tylko w połowie tej że faktycznie niema błędów i z tej strony wszystko gra natomiast możliwym jest że niemiał racji co do szukania po stronie mechanicznej gdyż mozliwe że tam także wszystko mniej więcej w normie. ?????????

grzebiemy trzy dni i bez skutku, prawie cały układ paliwowy sprawdzony i jak do tej pory wszystko jest dobre a na koniec zapytał czy sprawdziłem czy działa imobilajzer? jeśli on nie działa to auto które zeszło dopiero z taśmy także nie odpali a mnie jakby piorun strzelił ups...

czy taka teoria ma sens Twoim zdaniem? a jeśli tak to czy jest sposób na sprawdzenie tego w własnym zakresie ? czy w razie jego awari wyświetla się coś na tablicy?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2626-asterka-ii/page/2/#findComment-14507
Udostępnij na innych stronach

Twój kumpel ma dobrą teorie nie potrzebnie grzebiesz w układzie paliwowym jak samochód nie dostaje iskry, wszystkie elementy praktycznie można przemierzyć miernikiem czyli czujnik na wale, czujnik na wałkach rozrządu etc jest dużo elementów które mogą zakłócić uruchomienie silnika np map sensor czy tez egr który będzie otwarty i jest problem z uruchomieniem jedynie odpala po długim kręceniu z dodaniem gazu, imo też może się zepsuć ale jeszcze nie słyszałem o takim przypadku a żeby go wykluczyć trzeba by się podpiąć do kompa najlepiej tech-2 który sprawdza wszystkie elementy silnika ale taki sprzęt jest w ASO Opel no i czasem dobre warsztaty. Ja sprawdzę w poniedziałek co tam mój sprzęt pokarze w czasie próby uruchomienia silnika a pozbawię go czujnika wału hmm sam jestem ciekaw, po tych doświadczeniach możemy się ugadać na wizytę domową :lol:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2626-asterka-ii/page/2/#findComment-14568
Udostępnij na innych stronach

To kurde czego mu brakuje, iskra jest , paliwo jest, może mu tlenu brakuje :lol: z własnego doświadczenia wiem że jak takie Astry dosyć długo stoją to mają problem z odpaleniem trzeba dużo kręcić pomagać pedałem gazu aż załapie, jak dla mnie jest to zagadka nie wyjaśniona na dzień dzisiejszy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2626-asterka-ii/page/2/#findComment-14581
Udostępnij na innych stronach

a więc tak z najnowszych ustaleń (he he było już ich kilka) przyjechał ponownie koleś z komputerem a ten wyświetla błąd wtryskiwaczy wadliwe działanie cylindra 4 wyjeliśmy świece mówi kręć a on międzyczasie wkładał palec w gniazdo świec twierdzi że niema kompresji ??????? a i co może w tym wszystkim ważne koleś stwierdził że zdecydowanie nie jest to nieodpalanie a odpalenie i momentalne odcięcie acha ale czego i dlaczego ? padło też podejrzenie na czujnik temperatury i czujnik położenia wału korbowego świece są okopcone jak wkleić zdjęcie bo nie umie ?he im więcej hipotez tym bardziej zdaje sobie sprawę z tego jaka jestem noga w zakresie mechaniki samochodowej:-)

A co do braku tlenu to mieszkam na górce praktycznie w każdą strone mogę na luzie może otkręce szybki i niech się nieco przewietrzy ? ;-)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2626-asterka-ii/page/2/#findComment-14584
Udostępnij na innych stronach

wkładał palec w gniazdo świec twierdzi że niema kompresji ??? ???

 

kurde jakie on musi mieć palce długie szok, przecież w tych typach silnika świece są bardzo głęboko wkręcane no chyba że zrobiłeś błąd w opisie, co by to nie było błąd wtryski 4 nie uniemożliwi rozruch silnika, jak jest iska jest paliwo to musi odpalić no chyba że Twój kolega ma rację sam miałem w poprzednim samochodzie taki numer uszkodzeniu uległa uszczelka pod głowicą między 3 a 4 cylindrem wszystko było nie zagadał pomiar kompresji odpowiedział na moje pytania, może warto sprawdzić ciśnienie ale nie palcem :lol:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2626-asterka-ii/page/2/#findComment-14587
Udostępnij na innych stronach

jak wkleić zdjęcie bo nie umie ?

 

Czytamy forum:

http://forum.samnaprawiam.com/jak-zakladac-tematy-i-w-jaki-sposob-postepowac-vt54.htm

 

A z tym wkładaniem palców w otwór świecy to po prostu bez komentarza.... :shock:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2626-asterka-ii/page/2/#findComment-14592
Udostępnij na innych stronach

Nie od razu Kraków zbudowano jestem tu trzeci czy czwarty dzień więc mogę poruszać się nieco niesprawnie jeszcze po forum ale owszem "czytamy forum" jak najbardziej kilka razy dziennie i bardzo intensywnie, jeśli uczyniłem wpis w niewłaściwym dziale sorki chociaż jak na moje oko dział jest jak najbardziej właściwym ;-)

Model auta także taki jak podałem astraII G, 1,4cm, 16V, 66KW, 90KM, rok 2001 pb/lpg silnik Z14XE

He he nigdy nie przyglądałem sie jego palcom ale skoro mówisz że musi mieć długie to pewnie ma a że jeszcze potrafi nimi to wyczuć? Niech Panie zazdroszczą jego żonie ;-)

A poważnie to to zamierzam jutro zrobić czyli znajśc kogoś kto takiego pomiaru dokona i nie ważne czym palcem nogą odpowiednim urządzeniem czy na węch byle pomiar był skutecznym i właściwym.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2626-asterka-ii/page/2/#findComment-14595
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania