Gość gizmo82 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 odwrotnie raczej 1.4 ma półokrągły ,zamieniłem tylko stożek bo tak jak piszesz są inne,więc Szymon skoro robiłeś coś takiego to jak to zrobić żeby było dobrze wiem najlepiej pewnie nie zamieniać ale już za późno,i jeszcze takie pytanko jest jakiś domowy sposób na sprawdzenie czy kolektor nie ciągnie lewego powietrza??Zgóry dziękuje za pomoc. [ Dodano: 2011-08-15, 06:01 ] A przy okazji co jest częstą przyczyną kopcenia na czaro tzn.świece,sonda i wylot z rury są poprostu czarne?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2409-dziwne-obroty/page/2/#findComment-13152 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 A przy okazji co jest częstą przyczyną kopcenia na czaro tzn.świece,sonda i wylot z rury są poprostu czarne? sonda lambda, czujnik temperatury ECU masz za bogatą mieszankę   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2409-dziwne-obroty/page/2/#findComment-13153 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 jest jakiś domowy sposób na sprawdzenie czy kolektor nie ciągnie lewego powietrza??Z Kupujesz samostart w spreju i powoli i małymi dawkami pryskasz po przepustnicy , kolektorze ssącym i przewodach podciśnienia. Jeżeli zwiększa obroty podczas tej czynności to silnik ssie lewe powietrze. Ale jak pisał Grześ ty masz za bogatą mieszankę za dużo paliwa.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2409-dziwne-obroty/page/2/#findComment-13154 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gizmo82 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 a no za bogatą,wywalił mi dzisiaj błąd 45 bogata mieszanka,wykręciłem sonde to cała czarna była,co robić na co koledzy obstawiacie?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2409-dziwne-obroty/page/2/#findComment-13155 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 sonda lambda, czujnik temperatury ECU masz za bogatą mieszankę Do tego może być czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym lub czujnik TPS. Najpierw sprawdź sondę lambda czy żyje.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2409-dziwne-obroty/page/2/#findComment-13157 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gizmo82 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 ten silnik nie ma czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym no chyba że sie myle,co ciekawe kolejny błąd złapał 13?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2409-dziwne-obroty/page/2/#findComment-13158 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 kolejny błąd złapał 13 wyciągałeś sondę i pewnie zapłon włączony i złapał błąd sondy. Przepływomierza nie masz ale czujnik MAP powinien być.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2409-dziwne-obroty/page/2/#findComment-13159 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gizmo82 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 masz racje tak zrobiłem faktycznie wykręciłem sonde i sprawdzałem błedy ale w sumie to był tylko 45,wyczyściłem ją wkręciłem zpowrotem przejechałem kawałek i zaświecił się czek brak sygnału z sondy,zrobiłem mostek do odczytu błędów odpaliłem i faktycznie czek pulsuje cały czas czyli brak sygnału jak puszcze gaz gaśnie czyli niby ok uboga mieszanka,coś mi sie widzi że ta sonda w dupe daje [ Dodano: 2011-08-15, 11:23 ] kurde ale z rok temu ja wymieniałem na nową tylko że uniwersalną bo kaski nie było na oryginał.Tak szybko by padła?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2409-dziwne-obroty/page/2/#findComment-13160 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Kolego pisałeś wcześniej o błędzie 35 jest to jak Grześ pisał błąd regulatora biegu jałowego, ale i tez pod tym błędem jest czujnik położenia przepustnicy. Zacznij od początku jak Ci radzono... 1. Weź multimetr sprawdź na przewodzie sondy czy jak gazujesz i puszczasz coś ona próbuje wskazywać (wahania 0-1V), jeżeli dyga sprawdź zasilanie na czujniku położenia przepustnicy TPS ma być 5V a na wyjściu do ECU zależy jak wciśniesz gaz (0-5V), później sprawdź MAP zasilanie 5V wyjście do ECU (0-5V) zależy od podciśnienia jakie ssie silnik. Zacznij coś robić a nie tylko kody błyskasz.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2409-dziwne-obroty/page/2/#findComment-13162 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gizmo82 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 no tak 35 walnąłem się,no i 13 teraz doszło,dobra posprawdzam to tylko jak mi multimetr z alegro przyjdzie Narazie zrestartuje kompa i zobacze co znów złapie a i jeszcze jedno czy to prawda że błą sam się wykasuje po którumś tam odpaleniu samochodu bez odłanczania akumulatora??? Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2409-dziwne-obroty/page/2/#findComment-13163 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się