Gość jadam Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 C20NE PALI I CHODZI NA LPG A ZNÓW NA BENZYNIE ZAPALI I ZARAZ ZGAŚNIE BARDZO CIĘŻKO JEST GO WPROWADZIĆ NA WYSOKIE OBROTY .   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2359-c20ne/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Więc tak zmień litery na małe a w samochodzie sprawdź filtr paliwa, pompa paliwa wygląda na to że dostaje za mało paliwa i dlatego się dusi.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2359-c20ne/#findComment-12673 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jadam Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Filterek został wymieniony nie ma poprawy wręcz przeciwnie, czy może być wina silniczka krokowego   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2359-c20ne/#findComment-12738 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil55 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Nie. Raczej musisz sprawdzić pompę paliwa tak jak wczesniej napisał ci Grzes   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2359-c20ne/#findComment-12740 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 ciśnienie na listwie paliwowej ok 3 bar, jak pompa dobra sprawdź wtryskiwacze http://forum.samnaprawiam.com/silnik-benzyna-co-to-jest-i-do-czego-sluzy-vt66.htm   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2359-c20ne/#findComment-12742 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 c20ne ma mieć 2,2-2,4 bara ponieważ regulator ciśnienia jest na 2,5 bara. Ja bym sprawdził pompę paliwa. To że pracuje nie znaczy, że pracuje poprawnie. Może dawać zbyt słabe ciśnienie.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2359-c20ne/#findComment-12743 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 c20ne ma mieć 2,2-2,4 bara ponieważ regulator ciśnienia jest na 2,5 bara. Tak się zastanawiam czy ten regulator na listwie nie może nawalić?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2359-c20ne/#findComment-12744 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Raczej jest niezniszczalny. Nie spotkałem c20ne z padniętym regulatorem. Jest tak prosty w budowie, że tam nie ma się co rozlecieć. Za to często spotykałem pompy, które niby pracują, niby dają cisnienie, ale niestety na tyle niskie, że silnik tylko na jałowym był w stanie pracować. Regulator można łatwo sprawdzić. Zagiąć przewód powrotny do baku. Jesli regulator jest strzelony, to ciśnienie na listwie wtedy wzrośnie i silnik powinien normalnie pracować. Opcja druga: kijowo wyregulowana instalacja gazowa. Sterownik silnika nauczył się złej mieszanki i próbuje ją na benzynie korygować. Jak na gazie było za biednie, to teraz na benzynie podlewa i silnik nie wchodzi na obroty bo ma za bogato. Jeśli było za bogato na gazie, to teraz zuboża i skutek jak wyżej.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2359-c20ne/#findComment-12745 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 No to już kolega wie od czego zacząć...naprawę Filterek został wymieniony nie ma poprawy wręcz przeciwnie to że wymienił filtr na pewno nie zaszkodziło, bo to co wymontował to może była sama obudowa filtra.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2359-c20ne/#findComment-12746 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kałuż Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Panowie mam problem po swapie z x16sz na c20ne, po uporaniu sie z elektryką astra nie odpala. iskra jest ( kable swiece nówka ) paliwo dostaje ( pompa jeszcze z 1,6 ale powinien odpalić ) Mogę kręcić kręcić az aku siadzie i nawet nie próbuje załapać, pasek rozrzadu cały. Silnik wyciągniety z jezdzacego kadeta. Gdzie szukać przyczyny?? Czy czujnik temperatury ma jakiś wpływ na to ze nie odpala?? Czy czujnik temperatury w chłodnicy ma na to jakiś wpływ bo napewno jest walniety. Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2359-c20ne/#findComment-19245 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się