Skocz do zawartości

brak iskry po małym remonciku


Gość wool
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

wczoraj rozebrałem sobie cały układ wtrysku, oczyściłem wszystko, wymieniłem uszczelki, poskładałem i nie chce mi teraz silnik odpalić :-/

paliwo dochodzi do silnka, świece ok, napięcie na wtrysku jest, podłączyłem stroboskop i błyska tylko 1 raz w momencie przekręcenia stacyjki na zapłon, w czasie rozruchu cisza :-/

cewka sprawdzona, co może być przyczną? przed grzebankiem wszystko działało

patrzyłem teraz działanie wtryskiwacza, po przekręceniu na zapłon paliwo aż kipi przez oringi w góre natomiast przez dysze nic nie przeleciało

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

paliwo aż kipi przez oringi w góre natomiast przez dysze nic nie przeleciało

Masz odpowiedź. Źle poskładany zespół wtryskiwacza.

Czytaj forum, i posiłkuj się istniejącymi poradnikami:

 

http://forum.samnaprawiam.com/silnik-benzynaczyszczenie-przepustnicy-kadett-monowtrysk-vt533.htm

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tym się właśnie posiłkowałem

chodzi o te oringi na wtryskiwaczu? trzeba je wymieniać po demontażu?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podłączyłem stroboskop i błyska tylko 1 raz w momencie przekręcenia stacyjki na zapłon, w czasie rozruchu cisza

pisałem, jest 1 impuls przy zapłonie, w czasie rozruchu już nic się nie pojawia, cewka sprawna, kable również, paluch z kopułka nowe, przed moim czyszczeniem wszystko grało, czy źle załorzony wtryskiwacz może zablokować występowanie iskry?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pisałem, jest 1 impuls przy zapłonie, w czasie rozruchu już nic się nie pojawia, cewka sprawna, kable również, paluch z kopułka nowe,

 

Znasz zasadę działania układu wtrysku multec?

W linku który podałem, pisze:

Aby została wygenerowana iskra, komputer silnika (ECU - engine control unit) musi otrzymać informację o tym, że silnik się kręci

Uważasz, że po przekręceniu kluczyka silnik się kręci?

To jest samodiagnostyka układu sterowania silnikiem. Iskra zaczyna być generowana dopiero w chwili obrotów wału, czyli podczas kręcenia rozrusznikiem.

U ciebie tego nie ma. Problem elektryczny z całą pewnością - brak impulsów. Wtyczka pod aparatem? Czujnik w aparacie zdechł? Nie podłączona ponownie masa na silnik?

 

przed moim czyszczeniem wszystko grało

Ewidentnie spaprałeś robotę i coś poskładałeś nie do końca dobrze lub zapomniałeś o czymś. Musiałeś coś nie dopatrzeć.

 

czy źle załorzony wtryskiwacz może zablokować występowanie iskry?

Nie. I piszemy "założony" a nie "załorzony".

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

coś sknociłem, tyle że brakuje mi pomysłu co :-/

napięcia pomierzyłem na krokowcu, przepustnici, wtrysku, czujnikach temp - wszystko ok, jutro rozbiorę jeszcze raz, może źle sobie uszczelke jakąś dociołem i coś zablokowałem (gotowe jakoś nie dostępne w tutejszych sklepach), masa jest na silniku

jak rozkręcałem przewód powrotny był suchy w środku, tak powinno być?

btw każdy czasem byczka walnie ;-)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.