Skocz do zawartości

Seicento - stuka przy skręcaniu w lewo


Gość bayo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam Seicento '900 . Przy skręcaniu w lewo na wyboistej nawierzchni słychać mocne stuki w prawym kole (od około 3 miesięcy). Podejrzewałem przegub - mechanik powiedział, że przegub jest ok. Jakieś 2 tyg. temu pojawiło się skrzypienie podczas skręcania kierownicą . Popsikałem WD 40 w okolicach sworznia wahacza i jest OK. Czy te stuki mogą być spowodowane zużytym sworzniem (przegubem) mocowania przedniego wahacza?

 

Dzięki i pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy te stuki mogą być spowodowane zużytym sworzniem

 

Tak. Mogą.

Mogą jeszcze generować się na skutek wybitego łącznika stabilizatora lub luzu na tulei wahacza. Kolejnym elementem może być końcówka drążka kierowniczego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania