Gość bayo Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Witam Mam Seicento '900 . Przy skręcaniu w lewo na wyboistej nawierzchni słychać mocne stuki w prawym kole (od około 3 miesięcy). Podejrzewałem przegub - mechanik powiedział, że przegub jest ok. Jakieś 2 tyg. temu pojawiło się skrzypienie podczas skręcania kierownicą . Popsikałem WD 40 w okolicach sworznia wahacza i jest OK. Czy te stuki mogą być spowodowane zużytym sworzniem (przegubem) mocowania przedniego wahacza? Dzięki i pozdrawiam   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2101-seicento-stuka-przy-skr%C4%99caniu-w-lewo/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Czy te stuki mogą być spowodowane zużytym sworzniem Tak. Mogą. Mogą jeszcze generować się na skutek wybitego łącznika stabilizatora lub luzu na tulei wahacza. Kolejnym elementem może być końcówka drążka kierowniczego.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2101-seicento-stuka-przy-skr%C4%99caniu-w-lewo/#findComment-11084 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się