maciekchn Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Siemka kupiłem licznik na allegro i mam problem tego typu co na zdjęciu czegoś brakuje np. kostki czy wtyku czy jak bo zgłupiałem...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1944-kupiony-licznik-i-co-dalej-opel-astra-f-pr%C4%99dko%C5%9Bciomierz/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Licznik z astry nowszej czyli classic, brakuje wtyczki z impulsatora - w starym był czarny z duzymi stykami. Temat w niewłaściwym dziale - przenoszę.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1944-kupiony-licznik-i-co-dalej-opel-astra-f-pr%C4%99dko%C5%9Bciomierz/#findComment-10060 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekchn Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Da się jakoś np. zlutować co by działało jak należy?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1944-kupiony-licznik-i-co-dalej-opel-astra-f-pr%C4%99dko%C5%9Bciomierz/#findComment-10061 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 A nie jest prościej wsadzić impulsator i folię ze swojego licznika?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1944-kupiony-licznik-i-co-dalej-opel-astra-f-pr%C4%99dko%C5%9Bciomierz/#findComment-10062 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekchn Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 aaaa....yyyy....ooo.... a co to ten "impulsator" Ja potrzebuje w swoim zmienić tylko prędkościomierz lecz po wsadzeniu wygląda tak jak na foto.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1944-kupiony-licznik-i-co-dalej-opel-astra-f-pr%C4%99dko%C5%9Bciomierz/#findComment-10091 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Impulsator podaje informację o prędkości pojazdu - wraz ze zwiększaniem jej wzrasta ilość wysyłanych impulsów. Fachowa nazwa czujnik prędkości. W nowszych samochodach funkcję impulsatora przejmuje lewy przedni czujnik ABS. Jak sam prędkościomierz potrzebujesz, to tym bardziej nie widzę problemu. Przecież impulsator jest demontowalny.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1944-kupiony-licznik-i-co-dalej-opel-astra-f-pr%C4%99dko%C5%9Bciomierz/#findComment-10092 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 co to ten "impulsator To jest to białe prostokątke pudełeczko z 3 stykami do których nie pasuje tasma. W starszych byly czarne. Wystarczy odkrecic 2 srubki i wyciagnac.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1944-kupiony-licznik-i-co-dalej-opel-astra-f-pr%C4%99dko%C5%9Bciomierz/#findComment-10096 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Coś mi tu nie pasuje skoro w tym liczniku jest wejście na linkę to po co impulsator linka powinna zasilać wskazówkę oraz licznik kilometrów, można to sprawdzić podłączając wiertarkę i kręcąc obserwować czy wskazówka się wychyla i czy zlicza kilometry, z tego co wiem to Opel nie robił podwójnego zasilania licznika linką i impulsami elektrycznymi było albo jedno albo drugie.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1944-kupiony-licznik-i-co-dalej-opel-astra-f-pr%C4%99dko%C5%9Bciomierz/#findComment-10098 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 z tego co wiem to Opel nie robił podwójnego zasilania licznika linką i impulsami elektrycznymi było albo jedno albo drugie. Robił. W starszych wersjach było tak jak w nexii - ze ślimaka skrzyni napędzany był impulsator i przez niego linka, czyli linkę nakręcało się na niego a nie bezpośrednio na ślimaka skrzyni. Impulsator ma 3 piny - plus, masa i impuls. Jest potrzebny sterownikowi silnika do określenia, czy ma miejsce hamowanie silnikiem (konieczność odcięcia paliwa na wtryski) bo przepustnica jest częściowo zamknięta, czy silnik pracuje na jałowym bez obciążenia (podawać paliwo bo auto stoi). W nowszych impulsator był na liczniku (astra F vectra calibra). Stary typ impulsatora: Nowszy typ: W moim starym białym kadecie uszkodzenie impulsatora objawiało się zayebistym szarpaniem podczas hamowania silnikiem, szczególnie przy wyższych prędkościach obrotowych silnika.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1944-kupiony-licznik-i-co-dalej-opel-astra-f-pr%C4%99dko%C5%9Bciomierz/#findComment-10102 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Czego to te ruskie nie wymyślą to jak on nie ma impulsatora to tego nie przerobi jedynie mechanizm licznika wymienić na stary reszta będzie nowe Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1944-kupiony-licznik-i-co-dalej-opel-astra-f-pr%C4%99dko%C5%9Bciomierz/#findComment-10103 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się