Gość dzazgol1 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Witajcie. Dziś rano zabrałem się za wymianę klocków w moim golfiku. Z jednej strony poszło raz dwa, natomiast z drugiej te dwie śruby od zacisku za cholerę nie chciały puścić i na dodatek wyrobił się gwint i imbus się teraz kręci. No i stanąłem w miejscu. Czy ktoś ma jakiś patent jak to teraz odkręcić., Nie dysponuję niestety żadnym warsztatem jedynie podstawowymi narzędziami. Bardzo proszę o pomysły.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Jedyne co mi na myśl przychodzi, to kupić torxa w rozmiarze o jeden większym niż imbus, wbić go młotkiem w wyrobiony otwór po imbusie i grzechotka odkręcić. Może się zdarzyć, że ten torx nie przeżyje bo się ząbki pokrzywią, więc musisz liczyć się z takim ryzykiem.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yoda Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Jest jeszcze inny sposób: można użyć spawarki i do łba - i tak już zniszczonej sruby - przyspawać coś co można już chwycić innym kluczem - dodatkowo temperatura ,pomoże - - "obudzić " srubę, oczywiście potem trzeba by poszukać innej w miejsce tej zepsutej.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Napewno masz zaciski tzw "pływające" i imbusowe sruby sa od jarzma, którego nie trzeba odkręcać do wymiany klocków. Jesli zepsułeś siedzenie pod imbus to odkręć zacisk od jarzma, czyli wykręć prowadnice. No i w drugą strone, jeśli zepsułeś śrube od prowadnicy do odkręć całość, czyli jarzmo z zaciskiem.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tom3514 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 witaj. Ja całkiem nie dawno wymieniałem klocki w golfiku 3 ,i było dokładnie tak jak u ciebie lewą stronę zrobiłem w 15 minut a z prawej obrobiła się śruba.Musisz próbować wbić numer większy torx (musi być orginał) w innym przypadku może nie wytrzymać i próbować odkręcać.Jeżeli masz dostęp do palnika nawet propan butan podgrzać puści napewno. Nie da się odkręcić całego zacisku z ramką , tylko sam zacisk.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzazgol1 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Jednak poległem i zawiozłem do mechanika i 50 dych poszło w ......!   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się