Skocz do zawartości

Wypadanie zapłonu, brak iskry na jednym cylindrze. X18XE1


Gość lachim87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Odkręć miskę olejową.Zobaczysz tam wał.Na tymże wale,dokładnie naprzeciw końcówki czujnika położenia wału masz cos na kształt tak jakkby zębatki,pierścienia który generuje impulsy dla czujnika położenia wału.Jestem przekonany,że zębatka ta jest uszkodzona i podaje błędne impulsy do czujnika.Delikatne odgięcie,badź ukruszenie jednego zęba powoduje dokładnie takie efekty jak opisujesz.Przerabiałem ten temat w pewnej vectrze,którą dostałem gratis własnie z powodu tej nietypowej usterki z którą walczyła cała gromada "specjalistów".

Pozdrawiam :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość pietka30

Ja mam podobne objawy tylko że mi dodatkowo co jakis czas wyskakuje błąd czujnika wału(czujnik wymieniony 2X oczywiście orginał)Koło pasowe sprawdzone i jest ok ,chyba go sprzedam bo juz nie wiem co mam robic a kasa ucieka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba go sprzedam

Oddaj sterownik silnika do regeneracji. Zapłacisz raz 450zł, dostaniesz rok gwarancji na papierze + słowną na wieki. Te sterowniki mają wadę fabryczną i jeśli się ją poprawi, to są wieczne i niezniszczalne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pietka30

Właśnie chyba tak zrobie oddam ten sterownik do naprawy.Jeśli to nie pomoże sprzedaję to nie na moje nerwy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam lachim, mam podobny problem co ty ale jeden jedyny blad moj to P0354, wymienione swiece kupione 2 cewki dalej to samo. Kolega ktory diagnozowal samochod polecil mi fachowcow od komputera w Damasławku widac ze ludzie profesjonalni, warsztat ekstra ale do rzeczy. Wyjeli stary sterownik, stwierszili ze byl juz robiony, ze jest sprawny ale dla pewnosci zgrali sterowaniki immo i alarm na nowy komputer zalozyli nowy i dalje to samo. Identycznie mam objawy jak ty. Mozesz mi powiedziec jak u Ciebie sie to skonczylo, co bylo faktycznie powodem tej nieszczesnej usterki bo juz 3 fachowcow "rozklada rece" a kasa przecieka przez palce ;/

 

[ Dodano: 2015-07-31, 16:32 ]

Witam. Moj temat rozwiazal sie po wizycie w serwisie opla. wystarczylo wsadzic nowa oryginalna cewke GM, objawy takie jak wyzej zimny jechal cieply wywalal check i palil na 3 gary nowa cewka magnetti marelli generowala bledy, raczej miala wade w izolatorze, zwracam ja i oddaja mi kase.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam i ja dołączę się do dyskusji bo mam to samo tylko w toyota Avensis 2.4 benzyna 2004 po wymianie uszczelki pod głowicą problem się zaczął i tak 4 miesiące walczę z tym też  identyczne objawy nawed 40 km udalo sie przejechac  bez awari ale na wolnych obrotach wywaliło trak off vsc  wypalanie 4 cylindra wtryski zmienianie i to samo cały czas 4 ręce odpadają I cały czas 4 co by się nie zrobiło 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania