Skocz do zawartości

Amortyzatory tył Calibra a Vectra A (różnica)


Gość Ołówek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Ołówek

Witam.

Może istnieje już taki temat ale nie miałem czasu szukać podobnego i za to przepraszam. Natomiast chodzi mi o amortyzatory tylne do Calibry. Szukając na allegro amortyzatorów do Calibry w opisach często było "Amortyzator calibra/vectra A" a same drogie są a chodzi mi o to żeby było taniej bo planuję tym samochodem jeździć do końca roku i wpisałem na allegro "vectra a" i wyskoczyły mi amortyzatory po 40 zł sztuka mnie ucieszyło. Pytałem się sprzedającego to mówił że nie pasują do Calibry bo długość nie ta. Chodzi mi o cenę ponieważ jestem uczniem bez dochodów:) więc za 100 zl bym miał komplet.

 

Link do tych amorków:

http://moto.allegro.pl/amortyzatory-opel-tyl-astra-vectra-kadett-daewoo-i1453312328.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie miałem czasu szukać podobnego i za to przepraszam

Ty nie przepraszaj, tylko szanuj innych i ich pracę i lepiej poszukaj na przyszłość, bo teraz akurat ci się udało. Nie masz czasu szukać, a my mamy czas odpowiadać? :roll:

 

Te z linka moim zdaniem odpadają - są do cywilnej VA.

Vectra A miała dwa rodzaje tylnego zawieszenia:

- belka skrętna - tak jak kadett, astra F - to miały cywilne wersje Vectry A

- rama z wahaczami wleczonymi - tak jak calibra - to miały wersje usportowione czyli GT i V2000

Ten typ z wahaczami wleczonymi faktycznie ma nieco inne amortyzatory i do calibry pasowałyby amortyzatory z Vectry A ale tylko i wyłącznie V2000 lub GT z wahaczami. Vectra 4x4 tez będą pasować.

Chyba, że masz glebę w aucie typu -40 lub lepiej to te krótsze by na biedę były.

Kup używane ale markowe jakieś - polata dłużej niż nowy badziew. Sachs, Delphi, Monroe, Koni, Weitec itd

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Ołówek