Skocz do zawartości

Amortyzatory tył Calibra a Vectra A (różnica)


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Ołówek

Witam.

Może istnieje już taki temat ale nie miałem czasu szukać podobnego i za to przepraszam. Natomiast chodzi mi o amortyzatory tylne do Calibry. Szukając na allegro amortyzatorów do Calibry w opisach często było "Amortyzator calibra/vectra A" a same drogie są a chodzi mi o to żeby było taniej bo planuję tym samochodem jeździć do końca roku i wpisałem na allegro "vectra a" i wyskoczyły mi amortyzatory po 40 zł sztuka mnie ucieszyło. Pytałem się sprzedającego to mówił że nie pasują do Calibry bo długość nie ta. Chodzi mi o cenę ponieważ jestem uczniem bez dochodów:) więc za 100 zl bym miał komplet.

 

Link do tych amorków:

http://moto.allegro.pl/amortyzatory-opel-tyl-astra-vectra-kadett-daewoo-i1453312328.html

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/1818-amortyzatory-ty%C5%82-calibra-a-vectra-a-r%C3%B3%C5%BCnica/
Udostępnij na innych stronach

nie miałem czasu szukać podobnego i za to przepraszam

Ty nie przepraszaj, tylko szanuj innych i ich pracę i lepiej poszukaj na przyszłość, bo teraz akurat ci się udało. Nie masz czasu szukać, a my mamy czas odpowiadać? :roll:

 

Te z linka moim zdaniem odpadają - są do cywilnej VA.

Vectra A miała dwa rodzaje tylnego zawieszenia:

- belka skrętna - tak jak kadett, astra F - to miały cywilne wersje Vectry A

- rama z wahaczami wleczonymi - tak jak calibra - to miały wersje usportowione czyli GT i V2000

Ten typ z wahaczami wleczonymi faktycznie ma nieco inne amortyzatory i do calibry pasowałyby amortyzatory z Vectry A ale tylko i wyłącznie V2000 lub GT z wahaczami. Vectra 4x4 tez będą pasować.

Chyba, że masz glebę w aucie typu -40 lub lepiej to te krótsze by na biedę były.

Kup używane ale markowe jakieś - polata dłużej niż nowy badziew. Sachs, Delphi, Monroe, Koni, Weitec itd

 

Gość Ołówek

właśnie o to chodzi że tył mam wysoko postawiony. no ale jeszcze poszukam na jakimś szrocie. Myślałem o opuszczeniu jej troszkę niżej z tyłu ale mam kapcie 205/55 16 więc jak go opuszczę za bardzo to mi będzie tarły koła. A co do tych "-40 czy -60" to zielony jestem. Patrzyłem górne mocowanie amortyzatora myślałem że to gumy się wybiły ale gumy są okej więc pozostaje dolne mocowanie. Jeśli chcesz to dam link na PJ zobaczysz co i jak.

 

- rama z wahaczami wleczonymi - tak jak calibra - to miały wersje usportowione czyli GT i V2000

Przedliftowe GT ma belkę - właśnie taką posiadam

 

Przedliftowe - Poliftowa ma już wahacze, dlatego napisałem ogólnie GT, bo jeśli spotka do takiej amory, to powie że go w penisa robię :P;)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania