Gość automux Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Nie robię problemów, tylko ustosunkowuję się do BŁĘDNEGO stwierdzenia:Cytat: sygnal z przepływki nie jest brany pod uwagę przy rozruchu Miałeś rację co do przepływki w nowszej generacji aut, dziś miałem autobus z silnikiem Tedom CNG i nie można było odpalić silnika (zapalał i gasł), na data live pokazywało że przepływka uszkodziła się zostawiając sygnał dużego przepływu powietrza i to przeszkadzało w rozruchu. Po wymianie OK. Więc zwracam honor. Masa powietrza bierze udział w rozruchu silnika.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/page/3/#findComment-11909 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Dziękuję za uczciwość Dlatego tak się upieram, bo przepływomierz podaje ilość powietrza zassanego, na podstawie której sterownik silnika dolewa paliwa, aby wytworzyć prawidłową mieszankę. W wypadku tego autobusu sygnał dużego przepływu powodował zalewanie silnika.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/page/3/#findComment-11910 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Ale Motronic od modelu 2.5 wzwyż ma odrębny czujnik temperatury powietrza umieszczony w rurze filtra W sensie, że 2.5 nie ma czujnika w dolocie, bo ktoś może różnie to odczytać. A co do przepływki, to abusolutnie bierze ją pod uwagę w celu dobrania stechiometrycznej mieszanki. Poza tym jak mi spadła rura dolotowa razem z przepływką (c20xe mot 2.5), to nie chciał odpalić dziad, mimo, że przepływka w której jest czujnik temp powietrza była podpięta (czyli de facto czujnik był podpięty)   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/page/3/#findComment-11911 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Odgrzebie... Wkurzylem sie, podpiałem kompa, przegonilem dziada i juz chyba wiadomo. Jeden błąd 19 - wiadomo czujnik wału, wiec jest podejrzany Temperatura powietrza wg kompa -7st a temp otoczenia okolo +15 i to chyba tu jest przyczyna. Czujnik temp powietrza jest w przeplywce. Spróbuje podmienic i oby to bylo to.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/page/3/#findComment-13938 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Temperatura powietrza wg kompa -7st Uwalony. Dostaniesz wogóle przepływkę do SEH-a?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/page/3/#findComment-13939 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Mam ze 4 w zapasie tylko nie wiem w jakim stanie... Przeplywka to nie problem, gorzej z kompem (Mot 1.5)   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/page/3/#findComment-13940 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 czujnik podmieniony i jest ok (z temperatura) ale sam silnik pracuje gorzej Od poczatku mam problem z wolnymi obrotami... Jak pracuje na wolnych to czuc ze trzesie buda i tak mnie to drazni ze szok i na biegu szarpie bez gazu (1-2 bieg). Wystarczy mu gazem dac na 1000obr i jest miód. Podmienialem juz chyba wszystko, przy okazji innych dupereli. Sprezanie dobre (ok 13.5), wszystkie swiece rowne, kolor odpowiedni, cewka ok. Krokowce mialem ze 3, czujnik temp nowy, przeplywek bylo kilka (na wolnych oscyluje 0.9-1.1V) Pompy, wtryski, reg cisnienia tez podmienialem. Palce, kopułki, przewody tez podmienione, czujka walu równiez. Kat wywalony. Zimny pali z polobrotu, cieply musi raz zakrecic. Spalanie w normie, sile ma... Nie mam juz pomyslu...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/page/3/#findComment-14165 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 A sam ECU?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/page/3/#findComment-14166 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 na podmiane nie mam, a jak mam kupic za 150zl to wole dolozyc i dac osprzet z XE   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1646-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-54-i-63/page/3/#findComment-14169 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się