Skocz do zawartości

Diagnoza uszkodzonej sondy w PUNTO


Gość punciak

Rekomendowane odpowiedzi

Grzes997 :jupi: dziękuje :) ja mam silnik 1,1 (pisałem 1,6 bo teraz mam takie auto zastępcze ale w punto o którym pisze to 1,1 silniczek)

 

 

Odpaliłem auto pochodziło troszkę zgasło słychać tykanie jak by przekaźnika w okolicach podszybia/pompy hamulca Na pewno nie te od grzałki i od pompy paliwa co sa pod czarna kopułka na 2wkrety.

 

 

Zejdę dziś i sprawdzę te błędy :-? .ale odłączyłem akumulator wiec pewnie sie skasowały.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silnikach 1,1 nie ma więcej przekaźników odpowiedzialnych za palenie silnika tylko ten jeden podwójny, wiesz skoro on odpala i po chwili gaśnie to możesz mieć za słabe ciśnienie paliwa lub woda w paliwie może też być uszkodzony czujnik na wale.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpala ale gaśnie jak puszcze gaz jak trzymam go na 2,5tys jest ok poniżej strasznie faluje i ma problem zęby go wkręcić w te obroty.Czasem pedał w podłodze jak odpalam i nic jak bym go nie naciskał.Objawy od odpalenia do 2,5tys sa i na PB i na LPG na LPG lepiej ale tez ma prykanie do 3tys

 

 

To co za przekaźnik tam tak pyka? :-x

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A silnik krokowy biegu jałowego czy nie jest zatarty i otwarty na max, z objawów postawił bym na dolot powietrza, jakieś fałszywe powietrze dostaje się do ssania, lub sam układ zapłonowy, świece, kable etc skoro na PB i LPG jest tak samo to nie jest to wina układu paliwowego no chyba że silnik pobiera i PB i LPG razem czego nie potrafi skonsumować, miałem taki przypadek starczyło wyciągnąć bezpiecznik z instalacji LPG w celu sprawdzenia lub zakręcenie zaworu w butli.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpiecznik wyciągnięty tak samo.Jak sprawdzić ten krokowy już raz go czyściłem i było ok.Na LPG jest lepiej niż na PB

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kable zamówiłem nówki świece mam ze starego punto championy to przełożę je zobaczę.Jednak ten przekaźnik to od spryskiwacza jest gdy włączę to przestaje pykać(mam nowe manetki to przemienię).Jak go wykręcę jak on powinien pracować(krokowy)?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już teraz nie pamiętam jak działa ale myślę że jak będzie zamknięty czyli cały tłok wysunięty to po włączeniu stacyjki powinien się otworzyć czyli chować, zresztą co by nie zrobił będzie świadczyło że działa chodzi tylko o to czy nie jest zatarty przy okazji go wyczyść i w module wtrysku te gniazdo w którym pracuje tłoczek silnika tez przeczyść. Ten przekaźnik nie powinien wpływać na pracę silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maras790501

Widzę że problem jeszcze nie rozwiązany. O tym krokowym nie pomyślałem.Ten czujnik położenia wału przeczyściłeś ? Może to koło na wale z którego czujnik sczytuje jest zabrudzone ? Co do świec to do gazu w punto stosuje się NGK. Temat naprawdę ciekawy jak to w punto. Jak się z tym uporasz to opisz co go bolało. Wszystkim życzę ZDROWYCH WESOŁYCH ŚWIĄT !!!!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania