Gość punciak Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Grzes997 dziękuje ja mam silnik 1,1 (pisałem 1,6 bo teraz mam takie auto zastępcze ale w punto o którym pisze to 1,1 silniczek) Odpaliłem auto pochodziło troszkę zgasło słychać tykanie jak by przekaźnika w okolicach podszybia/pompy hamulca Na pewno nie te od grzałki i od pompy paliwa co sa pod czarna kopułka na 2wkrety. Zejdę dziś i sprawdzę te błędy .ale odłączyłem akumulator wiec pewnie sie skasowały.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1462-diagnoza-uszkodzonej-sondy-w-punto/page/2/#findComment-7143 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 W silnikach 1,1 nie ma więcej przekaźników odpowiedzialnych za palenie silnika tylko ten jeden podwójny, wiesz skoro on odpala i po chwili gaśnie to możesz mieć za słabe ciśnienie paliwa lub woda w paliwie może też być uszkodzony czujnik na wale.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1462-diagnoza-uszkodzonej-sondy-w-punto/page/2/#findComment-7148 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość punciak Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Odpala ale gaśnie jak puszcze gaz jak trzymam go na 2,5tys jest ok poniżej strasznie faluje i ma problem zęby go wkręcić w te obroty.Czasem pedał w podłodze jak odpalam i nic jak bym go nie naciskał.Objawy od odpalenia do 2,5tys sa i na PB i na LPG na LPG lepiej ale tez ma prykanie do 3tys To co za przekaźnik tam tak pyka?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1462-diagnoza-uszkodzonej-sondy-w-punto/page/2/#findComment-7149 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 A silnik krokowy biegu jałowego czy nie jest zatarty i otwarty na max, z objawów postawił bym na dolot powietrza, jakieś fałszywe powietrze dostaje się do ssania, lub sam układ zapłonowy, świece, kable etc skoro na PB i LPG jest tak samo to nie jest to wina układu paliwowego no chyba że silnik pobiera i PB i LPG razem czego nie potrafi skonsumować, miałem taki przypadek starczyło wyciągnąć bezpiecznik z instalacji LPG w celu sprawdzenia lub zakręcenie zaworu w butli.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1462-diagnoza-uszkodzonej-sondy-w-punto/page/2/#findComment-7150 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość punciak Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Bezpiecznik wyciągnięty tak samo.Jak sprawdzić ten krokowy już raz go czyściłem i było ok.Na LPG jest lepiej niż na PB   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1462-diagnoza-uszkodzonej-sondy-w-punto/page/2/#findComment-7151 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Krokowca sprawdzisz oscyloskopem którego napewno nie masz musiał byś mieć coś na podmianę, można go tez wykręcić i włączyć zapłon zaobserowować czy pracuje. Pozsprawdzaj te świece i kable   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1462-diagnoza-uszkodzonej-sondy-w-punto/page/2/#findComment-7152 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość punciak Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Kable zamówiłem nówki świece mam ze starego punto championy to przełożę je zobaczę.Jednak ten przekaźnik to od spryskiwacza jest gdy włączę to przestaje pykać(mam nowe manetki to przemienię).Jak go wykręcę jak on powinien pracować(krokowy)?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1462-diagnoza-uszkodzonej-sondy-w-punto/page/2/#findComment-7154 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Ja już teraz nie pamiętam jak działa ale myślę że jak będzie zamknięty czyli cały tłok wysunięty to po włączeniu stacyjki powinien się otworzyć czyli chować, zresztą co by nie zrobił będzie świadczyło że działa chodzi tylko o to czy nie jest zatarty przy okazji go wyczyść i w module wtrysku te gniazdo w którym pracuje tłoczek silnika tez przeczyść. Ten przekaźnik nie powinien wpływać na pracę silnika.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1462-diagnoza-uszkodzonej-sondy-w-punto/page/2/#findComment-7155 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maras790501 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Widzę że problem jeszcze nie rozwiązany. O tym krokowym nie pomyślałem.Ten czujnik położenia wału przeczyściłeś ? Może to koło na wale z którego czujnik sczytuje jest zabrudzone ? Co do świec to do gazu w punto stosuje się NGK. Temat naprawdę ciekawy jak to w punto. Jak się z tym uporasz to opisz co go bolało. Wszystkim życzę ZDROWYCH WESOŁYCH ŚWIĄT !!!   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1462-diagnoza-uszkodzonej-sondy-w-punto/page/2/#findComment-7185 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość punciak Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Po świętach się wezmę za to wszystko. ZDROWYCH WESOŁYCH ŚWIĄT Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1462-diagnoza-uszkodzonej-sondy-w-punto/page/2/#findComment-7201 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się