Skocz do zawartości

Szarpanie brak mocy glosna praca silnika....Fiat punto 1.1


Rekomendowane odpowiedzi

Powiedz w która stronę przestawić?

popatrz na zdjęcie

koło ma iść do góry czyli w prwo i 1 ząbek moim zdaniem

 

Czy może to być np uszczelka pod głowica?

czytaj forum, po raz któryś proszę

http://forum.samnaprawiam.com/silnik-benzyna-diesel-uszkodzona-uszczelka-glowicy-vt41.htm

 

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

nie wiem chyba nie pasuje nic z tego do mnie poza tym ze kopci na biało ale zauważyłem ze wszystkie punta tak maja z lpg i ze ubywa płynu ale to na 5tys moze doleje troszkę... ;-) pomijając fakt ze korek mam walnięty i może wybija jak sie zagotuje,bo latem z 3razy wybił bo wiatrak miał humorki. :oops: Bo odpala dobrze i na PB i na LPG.Chyba pierwsze co to jutro zrobię to przestawię o ząbek jak piszesz kupie kable WN no i zobaczymy....

 

 

 

Czyli tak w ta stronę przerzucić?

811285937285.jpg

 

kopci na biało ale zauważyłem ze wszystkie punta tak maja z lpg i ze ubywa płynu ale to na 5tys moze doleje troszkę... ;-) pomijając fakt ze korek mam walnięty i może wybija jak sie zagotuje,

 

http://forum.samnaprawiam.com/silnik-benzyna-diesel-uszkodzona-uszczelka-glowicy-vt41.htm

 

Ale wydaje mi się ze kopcenie jest dlatego ze jest chłodno w innym aucie tez mi kopci na biało a auto jest sprawne a uszczelka była robiona i ciśnienie sprawdzane.Myślę nad wymiana całego silnika bo remont chyba by był za drogi...Dobrze na zdjęciu pokazałem jak przesunąć pasek?(czyli sam pasek w stronę strzałek tak?)

 

[ Dodano: 2010-10-03, 12:10 ]

A co do tego to u mnie jest tak:

 

1. Ubywa płynu z układu chłodzenia.

-Bardzo mało 0,5l na ok. 5tys km

 

2. Silnik na biegu jałowym zaczyna "kulawo" pracować po pewnym czasie.

-Kulawo to on pracuje tzn to pr... pr... pr...

 

3. Za samochodem

unosi się duża biała chmura, kiedy przyspieszam lub dodaję duzo gazu.

-bez przesady zwykle dymienie

 

4. Przybywa oleju na bagnecie, olej ma "oczka".

-nic nie przybywa lecz nawet ubywa oleju (standardowe dolewki)

 

5. W zbiorniku wyrównawczym pływają tłuste plamy oleju.

- czyściutko

 

6. Ciśnienie w układzie chłodzenia, powodujące przedostawanie się bąbelków powietrza do zbiornika wyrównawczego, kiedy odkręcam korek - bąbelki cały czas wypływają i mają zapach spalin.

-nic takiego chyba ze płyn się zagotuje(a raczej woda) po jeździe to wybija czasem jak odkręcę.

 

7. Wyrzucanie płynu z układu chłodzenia na otwartym

zbiorniku wyrównawczym.

-po jeździe i rozgrzaniu tak(nie zawsze zależy ile jest płynu) na zimnym-chłodnym nie

 

8. Stanowczo za wysoka temperatura silnika - przegrzewanie się silnika

- nie przegrzewa sie

 

9. Twarde, napęczniałe (spuchnięte) węże wodne układu chłodzenia.

-jest ok

 

 

10. Brak kompresji na którymś cylindrze/ach.

-jeszcze nie sprawdzane

 

11. Spaliny mają słodkawy zapach płynu chłodzącego.

- zapach spalonego gazu

 

12. Trudności w uruchomieniu silnika.

-pali na dotyk

 

 

:!: Zauważyłem dziś tez ze jak wyjmę korek od oleju pomimo hałasu słychać jak olej chlubotał czy woda podobny dźwięk

 

  • 2 tygodnie później...

Jak chcesz się bawić w rozrząd to kup cholerka nowy pasek - potworne 30zł kosztuje i masz na nim namalowane znaczki ustaw tak, żeby się pokryły ze znakami na kołach pasowych i 99% ze jest ok, chyba że w fabryce źle namalowali.

 

 

p0810101759.jpg

p081010175901.jpg

 

w ten sposób.

 

[ Dodano: 2010-10-11, 19:45 ]

Zauważyłem dziś tez ze jak wyjmę korek od oleju pomimo hałasu słychać jak olej chlubotał czy woda podobny dźwięk

normalne - wałek rozbryzguje olej.

 

[ Dodano: 2010-10-11, 19:47 ]

-Bardzo mało 0,5l na ok. 5tys km

tyle mi wsysał na walniętej UPG ;) Normalnie to tyle ucieka co 60-70 tys km.

Chyba ze ucieka gdzieś przez jakąś minimalną nieszczelność a tak poza tym nawet na rozgrzanym silniku płyn nie ma prawa wybijać jak odkręcisz korek chyba, ze masz wodę zalaną.

 

Zmienialiśmy ostatnio pasek w renault 19(1,7) i znaczki na pasku z kołami się nie pokryły :) dlatego nie wiem jak tu będzie ale kupie paseczek i zmienię jak dojdę do usterki bo prawdopodobnie to nie pasek...teraz wymieniam cewkę zobaczymy...

 

[ Dodano: 2010-10-23, 20:00 ]

Problem z autem rozwiązany ostatecznie nie potrafię powiedzieć co było powodem awarii bo wymieniłem 3 rzeczy od razu (cewkę przepustnice rozrząd)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania