ArKos Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Powiedz w która stronę przestawić? popatrz na zdjęcie koło ma iść do góry czyli w prwo i 1 ząbek moim zdaniem Czy może to być np uszczelka pod głowica? czytaj forum, po raz któryś proszę http://forum.samnaprawiam.com/silnik-benzyna-diesel-uszkodzona-uszczelka-glowicy-vt41.htm   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość punciak Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 nie wiem chyba nie pasuje nic z tego do mnie poza tym ze kopci na biało ale zauważyłem ze wszystkie punta tak maja z lpg i ze ubywa płynu ale to na 5tys moze doleje troszkę... pomijając fakt ze korek mam walnięty i może wybija jak sie zagotuje,bo latem z 3razy wybił bo wiatrak miał humorki. Bo odpala dobrze i na PB i na LPG.Chyba pierwsze co to jutro zrobię to przestawię o ząbek jak piszesz kupie kable WN no i zobaczymy.... Czyli tak w ta stronę przerzucić?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 kopci na biało ale zauważyłem ze wszystkie punta tak maja z lpg i ze ubywa płynu ale to na 5tys moze doleje troszkę... pomijając fakt ze korek mam walnięty i może wybija jak sie zagotuje, http://forum.samnaprawiam.com/silnik-benzyna-diesel-uszkodzona-uszczelka-glowicy-vt41.htm   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość punciak Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Ale wydaje mi się ze kopcenie jest dlatego ze jest chłodno w innym aucie tez mi kopci na biało a auto jest sprawne a uszczelka była robiona i ciśnienie sprawdzane.Myślę nad wymiana całego silnika bo remont chyba by był za drogi...Dobrze na zdjęciu pokazałem jak przesunąć pasek?(czyli sam pasek w stronę strzałek tak?) [ Dodano: 2010-10-03, 12:10 ] A co do tego to u mnie jest tak: 1. Ubywa płynu z układu chłodzenia. -Bardzo mało 0,5l na ok. 5tys km 2. Silnik na biegu jałowym zaczyna "kulawo" pracować po pewnym czasie. -Kulawo to on pracuje tzn to pr... pr... pr... 3. Za samochodem unosi się duża biała chmura, kiedy przyspieszam lub dodaję duzo gazu. -bez przesady zwykle dymienie 4. Przybywa oleju na bagnecie, olej ma "oczka". -nic nie przybywa lecz nawet ubywa oleju (standardowe dolewki) 5. W zbiorniku wyrównawczym pływają tłuste plamy oleju. - czyściutko 6. Ciśnienie w układzie chłodzenia, powodujące przedostawanie się bąbelków powietrza do zbiornika wyrównawczego, kiedy odkręcam korek - bąbelki cały czas wypływają i mają zapach spalin. -nic takiego chyba ze płyn się zagotuje(a raczej woda) po jeździe to wybija czasem jak odkręcę. 7. Wyrzucanie płynu z układu chłodzenia na otwartym zbiorniku wyrównawczym. -po jeździe i rozgrzaniu tak(nie zawsze zależy ile jest płynu) na zimnym-chłodnym nie 8. Stanowczo za wysoka temperatura silnika - przegrzewanie się silnika - nie przegrzewa sie 9. Twarde, napęczniałe (spuchnięte) węże wodne układu chłodzenia. -jest ok 10. Brak kompresji na którymś cylindrze/ach. -jeszcze nie sprawdzane 11. Spaliny mają słodkawy zapach płynu chłodzącego. - zapach spalonego gazu 12. Trudności w uruchomieniu silnika. -pali na dotyk Zauważyłem dziś tez ze jak wyjmę korek od oleju pomimo hałasu słychać jak olej chlubotał czy woda podobny dźwięk   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ipIV Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Jak chcesz się bawić w rozrząd to kup cholerka nowy pasek - potworne 30zł kosztuje i masz na nim namalowane znaczki ustaw tak, żeby się pokryły ze znakami na kołach pasowych i 99% ze jest ok, chyba że w fabryce źle namalowali. w ten sposób. [ Dodano: 2010-10-11, 19:45 ] Zauważyłem dziś tez ze jak wyjmę korek od oleju pomimo hałasu słychać jak olej chlubotał czy woda podobny dźwięk normalne - wałek rozbryzguje olej. [ Dodano: 2010-10-11, 19:47 ] -Bardzo mało 0,5l na ok. 5tys km tyle mi wsysał na walniętej UPG Normalnie to tyle ucieka co 60-70 tys km. Chyba ze ucieka gdzieś przez jakąś minimalną nieszczelność a tak poza tym nawet na rozgrzanym silniku płyn nie ma prawa wybijać jak odkręcisz korek chyba, ze masz wodę zalaną.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość punciak Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Zmienialiśmy ostatnio pasek w renault 19(1,7) i znaczki na pasku z kołami się nie pokryły dlatego nie wiem jak tu będzie ale kupie paseczek i zmienię jak dojdę do usterki bo prawdopodobnie to nie pasek...teraz wymieniam cewkę zobaczymy... [ Dodano: 2010-10-23, 20:00 ] Problem z autem rozwiązany ostatecznie nie potrafię powiedzieć co było powodem awarii bo wymieniłem 3 rzeczy od razu (cewkę przepustnice rozrząd)   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się