Skocz do zawartości

Szarpanie brak mocy glosna praca silnika....Fiat punto 1.1


Rekomendowane odpowiedzi

no tu "szarpanie przy obciążeniu może wynikać ze zbyt luźnego paska"

 

 

Dobra nie ważne...Właśnie opla robiłem to wiem ze pompa a w punciaku :crazy: chyba rolka odkręcę zobaczę...Zresztą to napinanie to czarna magia dla mnie...By ktoś wytłumaczył jak to zrobić...

 

W punto pompa przykręcana na stale jest na 4 śruby.

 

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

no tu "szarpanie przy obciążeniu może wynikać ze zbyt luźnego paska"
Na LPG ruszając szarpie

 

to proces ruszania nie obciąża silnika? :roll:

 

1. zobacz ustawienie rozrządu bo moim zdaniem jest źle

2. naciąg paska jest za słaby według mnie

 

Gość szymon 1587cm3
Powiedz jak napina się w punciaku?

 

Pod kółkiem rozrzadu masz napinacz (rolka z łozyskiem na mimosrodzie) Ustawiasz rozrzad na znaki, luzujesz srube napinacza i napinasz napinacz (obracasz mimosród i pasek sie luzuje lub napina - zalezy w która strone krecisz) jak naciagniesz to zakrecasz srube (nowa srube odpowiednim momentem) Przekrecasz 2 razy silnikiem za dolne kółko (to na wale korbowym) i sprawdzasz znaki i naciąg, jak jest ok odpalasz.

 

w oplu albo napina się pompą wody (mimośród) albo jest napinacz

 

który to napinacz tez jest na mimosrodzie :P

 

Moze rzeczywiscie napinacz popuscił, pasek przeskoczył - przy okazji zapłon skopał i stad...

 

zaczęło strasznie szarpać nie dało eis ruszyć
strasznie muli i silnik grzechocze

 

Oby nie zaworki o tłoki :-(

 

no oki... Jak możesz opisz jak się naciąga bo w oplu praktycznie na sile wciskałem pasek a dalej pompa i napinacz a tu hmmm.... sam nie wiem jak się zabrać...Najlepiej opisz jak dziecku co i jak :):-P:-D

 

Całość wygląda tak LINK

 

Tylko u mnie niema nacięcia dolnego na silniku :-/

 

 

aha a czemu na LPG tak szarpie przy ruszaniu a na Pb rusza w miarę normalnie...

 

taaaaa.....

 

temat był o regulacji naciągu W OPLU :mrgreen::P

 

co do procedury napinania napinacza:

http://forum.samnaprawiam.com/silnik-benzyna-wymiana-rozrzadu-silniki-16v-ecotec-vt1062.htm

poszukać wystarczy...

 

Pasek napięty nie wiem czy dla tego ze auto postało czy dlatego ze wymieniłem świece czy ze naciągnięty został pasek już nie szarpie przy ruszaniu na LPG ( przejechane tylko 500m)Ale co do pracy silnika dalej jest to "prym prym prym prym" jak daje gazu :-(:-|:-| Co jest kurcze ?

 

czy poprawiłeś ten 1 ząbek?

moim zdaniem był źle ustawiony rozrząd

a pyr pyr to może być z pierdyliona rzeczy - kopułka, palec, kable, świece...

 

nie przesuwałem ...Powiedz w która stronę przestawić? dobrze rozumuje tak jak idzie pasek to o ząb cofnąć?...Czyli pr pr pr to nie rozrząd a co innego ?

 

Może kopić nowy pasek założyć sprawdzić na pasku czy znaki się pokryją....

 

[ Dodano: 2010-10-02, 16:50 ]

Kurcze i co zrobić...??? Nie chce wymieniać wszystkiego po kolei bo jeśli okaże się ze to nie te części to bez sensu...Czy może to być np uszczelka pod głowica? bo jeśli tak to nie opłaca mi się robić tego już....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania