Gość punciak Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 no tu "szarpanie przy obciążeniu może wynikać ze zbyt luźnego paska" Dobra nie ważne...Właśnie opla robiłem to wiem ze pompa a w punciaku chyba rolka odkręcę zobaczę...Zresztą to napinanie to czarna magia dla mnie...By ktoś wytłumaczył jak to zrobić... W punto pompa przykręcana na stale jest na 4 śruby.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 no tu "szarpanie przy obciążeniu może wynikać ze zbyt luźnego paska" Na LPG ruszając szarpie to proces ruszania nie obciąża silnika? 1. zobacz ustawienie rozrządu bo moim zdaniem jest źle 2. naciąg paska jest za słaby według mnie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Powiedz jak napina się w punciaku? Pod kółkiem rozrzadu masz napinacz (rolka z łozyskiem na mimosrodzie) Ustawiasz rozrzad na znaki, luzujesz srube napinacza i napinasz napinacz (obracasz mimosród i pasek sie luzuje lub napina - zalezy w która strone krecisz) jak naciagniesz to zakrecasz srube (nowa srube odpowiednim momentem) Przekrecasz 2 razy silnikiem za dolne kółko (to na wale korbowym) i sprawdzasz znaki i naciąg, jak jest ok odpalasz. w oplu albo napina się pompą wody (mimośród) albo jest napinacz który to napinacz tez jest na mimosrodzie Moze rzeczywiscie napinacz popuscił, pasek przeskoczył - przy okazji zapłon skopał i stad... zaczęło strasznie szarpać nie dało eis ruszyć strasznie muli i silnik grzechocze Oby nie zaworki o tłoki   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 który to napinacz tez jest na mimosrodzie taaaaaaaa? pokazać ci ten mimośród np w c20xe?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość punciak Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 no oki... Jak możesz opisz jak się naciąga bo w oplu praktycznie na sile wciskałem pasek a dalej pompa i napinacz a tu hmmm.... sam nie wiem jak się zabrać...Najlepiej opisz jak dziecku co i jak Całość wygląda tak LINK Tylko u mnie niema nacięcia dolnego na silniku aha a czemu na LPG tak szarpie przy ruszaniu a na Pb rusza w miarę normalnie...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 pokazać ci ten mimośród np w c20xe? Temat jest o SPI 8V   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 taaaaa..... temat był o regulacji naciągu W OPLU co do procedury napinania napinacza: http://forum.samnaprawiam.com/silnik-benzyna-wymiana-rozrzadu-silniki-16v-ecotec-vt1062.htm poszukać wystarczy...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość punciak Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Pasek napięty nie wiem czy dla tego ze auto postało czy dlatego ze wymieniłem świece czy ze naciągnięty został pasek już nie szarpie przy ruszaniu na LPG ( przejechane tylko 500m)Ale co do pracy silnika dalej jest to "prym prym prym prym" jak daje gazu Co jest kurcze ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 czy poprawiłeś ten 1 ząbek? moim zdaniem był źle ustawiony rozrząd a pyr pyr to może być z pierdyliona rzeczy - kopułka, palec, kable, świece...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość punciak Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 nie przesuwałem ...Powiedz w która stronę przestawić? dobrze rozumuje tak jak idzie pasek to o ząb cofnąć?...Czyli pr pr pr to nie rozrząd a co innego ? Może kopić nowy pasek założyć sprawdzić na pasku czy znaki się pokryją.... [ Dodano: 2010-10-02, 16:50 ] Kurcze i co zrobić... Nie chce wymieniać wszystkiego po kolei bo jeśli okaże się ze to nie te części to bez sensu...Czy może to być np uszczelka pod głowica? bo jeśli tak to nie opłaca mi się robić tego już.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się