Skocz do zawartości

omega b 2.0 16 v , czujnik wału korbowego/czujnik wałka r.


Rekomendowane odpowiedzi

dzieki wielkie za szybkie odpowiedzi

 

jak juz odpali to silnik zachowuje sie ok (wchodzi na obroty prawidłowo ,nie jest zmulony )

wyje strasznie bo jest dziura w rurze wydechowej ale to chyba nie ma wiekszego znaczenia

 

w sobote omega mnie pieknie załatwiła

Mianowicie mechanik kazał sie przejechać i sprawdzić jak sie sprawuje

Przejechałem z 10 km i wszystko było ok ,samochód odzyskal nawet kopa którego mu wczesniej brakowało ,poprawnie chodził na benzynie i gazie ( gdyby nie to ze palił sie czek oraz zapalal jakby miał zaraz odleciec w kosmos mozna byloby pomyslec ze autko jest zdrowe )

ale ... do czasu , wykręciłem aby zawrócic ,zmienilem bieg na przód i nagle obroty zaczeły skakać jak szalone od 1000 do 4 tys i po kilku sekundach zdechł

odpaliłem z trudem ponownie ujechałęm z 3 metry i to samo

działo sie tak jeszcze z 2 razy az akumulator zdechł i już go nie odpaliłem

i musiałem zciagac do mechanika...:/

 

ps. możecie mi wyjaśnić bardziej łopatologicznie jak sprawdzić egr ( odłączyć przewody i zatkac wlot ? )

 

EGR musisz odkręcić i między EGR a kolektor podłożyć wyciętą podkładkę z puszki po piwie skręcić i odpalić, jeśli pomoże to dobrze jak nie możesz tę podkładkę zostawić bo EGR jest potrzebny jak trypel na h...... :lol:

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania