Gość pio102201 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Witam Problem polega na tym że w Ibizie 1,3 rok 94 są strasznie niskie obroty wręcz znikome .Gdy silnik się rozgrzał obroty wzrastały ale chyba było to spowodowane tym ze mam zepsuty termostat który steruje pobieraniem ciepłego i zimnego powietrza w moim przypadku pobierał cały czas ciepła i po rozgrzaniu obroty mu się zwiększały lecz nie miał mocy na wolnych obrotach wie gdy zdjąłem rurę doprowadzająca ciepłe powietrze w taki miejsce by mogła pobierać cały czas zimne powietrze ( zrobiłem to tak na razie myślę że nie długo się z tym termostatem uporam) obroty cały czas są niskie za zimnym silniku samochód gaśnie na ciepły nie wiele wzrastają . Na końcu dodam że dzieje się tak na benzynie i gazie. Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość prezesik25 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 kolego nie wiem, jaka masz instalkę LPG, ale jeżeli chodzi o obroty silnika to odpowiada za to czujnik temp. znajdujący się w króćcu wodnym,w którego wychodzą węże do chłodnicy. Czujnik podaje sygnał do kompa, a ten dawkuje paliwo w zależności od temp. płynu.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pio102201 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Zapomniałem dodać instalacja 1 generacji. Czy są jakieś możliwość sprawdzenie tego czujnik np gdy odepnę końcówkę od niego obroty powinny max wrosnąć lub zmaleć (przerwo w obwodzie spowodowało by błędny odczyt że silnik jest max zimny lub ciepły) jeżeli się mylę to mnie poprawcie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość prezesik25 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 jak masz instalkę I-gen to na parowniku masz śrubkę regulacyjną, która odpowiada za wolne obroty, taka "złota" mosiężna, odkręć ją ćwierć obrotu w lewo. [ Dodano: 2010-03-01, 21:36 ] gdy odepnę końcówkę od niego obroty powinny max wrosnąć lub zmaleć przed odpaleniem zimnego silnika jak zdejmiesz wtyczkę z czujnika to obroty będą wysokie, ok 1500-2000 obr/min, z czasem rozgrzewania silnika powinny maleć (oczywiście już po założeniu wtyczki).   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pio102201 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Parownik próbowałem regulować ale najpierw trzeba mieć dobre obroty na benzynie a u mnie obroty są niskie na LPG i benzyna i gdy zdejmę wtyczkę obroty nic się ni zwiększają zostają bez zmian.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość prezesik25 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 a jak dawno zmieniałeś filtr powietrza? Może jest już przypchany i "zatyka" dolot powietrza... [ Dodano: 2010-03-01, 21:44 ] po drugie klapka ciepłe/zimne powietrze powinna być sprawna, w przeciwnym razie tak jak piszesz - będziesz miał problem z obrotami   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomala Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Miałem podobne objawy w "łesce" wymieniłem filtr powietrza,przeczyściłem lpg,oraz silnik krokowy,obroty się poprawiły,ale to jeszcze nie było to,gasł mi na ciepłym silniku-w końcu okazało się że nawalił wtrysk.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pio102201 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Postanowiłem na początek wyczyść przepustnice i tak dzisiaj zrobiłem lecz zarost po odpaleniu zaczęło coś syczeć Okazało się że syczy z dwóch otworków ( okolice ich położenie na widać na zdjęciach ) Co jest nie tak czy coś zrobiłem podczas czyszczenia ( zgubiłem ??)   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 czy to aby nie są przewody paliwowe? dopływ i odpływ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pio102201 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Trochę źle zaznaczyłem strzałkę otworki znajdują się na gaźniku za silnikiem krokowym na samym dole prawie że przy uszczelce kolektor/gaźniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się