Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam podepne sie pod temat

zeswapowalem w moim kadziu silnik na c20ne wszystko ladnie pieknie odpalil i jest git :jupi: ale mam maly problem :-( z kostka ta przy nogach pasazera zostaly mi dwa kable jeden z wiazki z budy to gruby czerwony to napewno + chyba tylko do aku podlaczyc i tyle i zielony od wiazki silnika idzie do kompa pin nr43 gdzie tego dupka :-x podpiac niemam pojecia

 

a i nie dziala mi obrotomierz i niema ladowania :-/

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/7/#findComment-13743
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Zielony to sygnał obrotomierza. ECU bierze sobie dane z cewki tak samo jak obrotek na desce.

Czerwony to plus ale z tego co kojarzę to po stacyjce. Z niego jest brane napięcie na przekaźnik pompy paliwa (jeśli masz wiązkę z astry/vectry/calibry) - w kadetowej przekaźnik był na lewym przednim kielichu w komorze silnika.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/7/#findComment-13746
Udostępnij na innych stronach

tego czerwonego nie mam podpiete i silnik odpala myslalem ze ma cos wspolnego z brakiem ladowania bo wymienialem alternator i nic i newiem co moze byc nie tak

 

dzieki arkos za tego zielonego gnoja jak mozesz to podpowiedz jaki to kabel przy liczniku

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/7/#findComment-13752
Udostępnij na innych stronach

Ja bym proponował podpiąć je bezpośrednio do altka. Czyli masa do obudowy altka a "+" do grubszej szpilki wystającej z alternatora.

Jesli będzie okej, to potem pomiar na aku, tak jak napisał automux, ponieważ będziesz w stanie stwierdzić, w jakim stanie są połączenia elektryczne alternatora.

Kiepska masa lub kiepskie połączenie z aku i napięcie ładowania będzie zaniżone.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/7/#findComment-13764
Udostępnij na innych stronach

tyle to wiedzialem jak sprawdzic :roll: a problem rozwiazany az wstyd sie przyznac co bylo nie tak :oops: wystarczylo mase poprowadzic do obudowy alternatora :crazy:

ale ladowanie i tak ma troche za male niecale 14v na aku

wielkie dzieki chlopaki za pomoc :jupi:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/7/#findComment-13765
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania