Skocz do zawartości

Swap c16nz na c20ne


Gość Boskiwjk

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Boskiwjk

Panowie potrzebuję takiej informacji.. czy muszę zmieniać też całą główną wiązkę z auta dawcy ( chodzi mi o tą z bezpiecznikami, stacyjką, nawiewami, zegarkiem itp), bo wiadomo tę z kompem co idzie do listwy wtryskowej to muszę zmienić ;-) Przełożył bym całą, odrazu bym wrzucił deskę z gsi, z checkiem, ale przy cewce jest trochę poszarpana i boję się, ze nie dojdę z nia do ładu.. z mechaniką nie mam problemu, ale na elektryce się nie znam, więc wole zapytać, co by 100 razy tego nie robić :-P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Boskiwjk, nie zmieniasz wiązki od auta, zostaje twoja stara.

Jedyne co to musisz poprzekładać przewody w tej okrągłej wtyczce kolorami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Boskiwjk

fifek, czyli tak główna wiązka zostaje z 1,6... tylko muszę poprzekładać przewody w tej okrągłej wtyczce co jest koło cewki... dobrze zrozumiałem??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

tak, łaczysz kolorami wiazki silnika i kabiny za pomoca tej okragłej kostki przy cewce

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy wyciąganiu silnika napotkałem taki problem... sworzeń wahacza jest "dziwnie" przymocowany do wahacza, u siebie w gsie miałem 3 śruby, tu zaś są jakieś prasowanki czy cuś :-| w związku z tym moje pytanko czy różnią się jakoś wahacze z gsi i ten z 1.6 jeżeli nie to czy mogę założyć na sworznie z 1,6 mcperson z gsi?? bo pierwszy raz widze tak zamontowane sworznie, w ogóle nie ma żadnej śruby ani nic do odkręcenia, wygląda jakby było sprasowane z wahaczem :-/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

sworznie były oryginalnie nitowane do wahaczy i (tu mi sie wydaje) jak kupuje sie nowe to tez sa na nity. Wystarczy rozwiecic i przykrecic nowy.

Nie ma zadnej róznicy w wahaczach mały/duzy blok

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szymon 1587cm3, jak się kupuje to są śrubki z nakrętkami.

Fabryka nituje, jednak lepiej jest nity pościna diaxą niż je rozwierca, no chyba że mamy do dyspozycji porządną wiertarke stołową.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakoś wszystko idzie do przodu... aktualnie mecze się z pompą paliwa, panowie potrzebuje szybkiego i łatwego przepisu na upchanie pompy zewnętrznej z c20ne... bo nie chce mi się zmieniać baku i wszystkiego, bo doczytałem ze c16nz ma pompę w baku, ponoć odkręca się ja z wycięcia w podłodze, czy da się do baku i wszystkich rurek z 1,6 upchać jakoś sprawnie tę pompę?? ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania