ArKos Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 segera trzeba rozszerzyć na boki dwie rzeczy są ważne: 1. ma być rozszerzony maksymalnie 2. musisz zachować osiowość segera względem półośki, bo jak zaprze się nawet trochę dołem to kupa najlepiej weź sobie pomagiera... ty rozszerz segera jedną ręką, np poprzesz wsunięcie między końcówki szerokiego, płaskiego wkrętaka z piórem szerokości ok. 1cm, a drugą ręką jakimś cieniutkim płaskim wkrętakiem centruj segera w osi z półośką - podeprzyj od dołu czy też zepchaj na dół jak uznasz że jest ok, to niech pomagier po prostu ppociągnie - przegub z półosi ma ZEJŚĆ swobodnie, nie trzeba naparzać młotem ja zdejmowałem sam, bez wysiłku i walenia ręcznym impulsatorem kinetycznym ze sterowaniem trzonkowym   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/4/#findComment-5284 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Boskiwjk Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 ArKos, jeżeli dobrze zrozumiałem to tak, segera rozszerzam na maksa do tych wycięć, podpieram śrubokrętem, drugą ręką centruje , aby był dookoła równo oddalony od osi półosi, a druga osoba wyciąga półoś... czyli jak dobrze wycentruje segera to półoś wyjdzie... będę próbował w poniedziałek, i odpisze co mi z tego wyjdzie...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/4/#findComment-5286 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 jeżeli dobrze zrozumiałem dobrze zrozumiałeś jak ciutek nawet wejdzie w wycięcie wielowypustu półosi, to przegubu nie zdejmiesz, a jak na siłę młotem będziesz w takiej sytuacji próbował, to zniszczysz segera powiem tylko że ciężko kupić, bo wystepuje razem z przegubem   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/4/#findComment-5287 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 http://moto.allegro.pl/szczypce-pierscieni-segera-przegubow-seger-i1220975561.html kup se Pan takie coś, a życie bedzię łatwiejsze, mam do Opla i wilu inych aut, tak ze opłaa się..   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/4/#findComment-5290 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Boskiwjk Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 no to panowie ciężkie czasy nastały jak dla mnie czyli elektryka... więc tak ogarnąłem w miarę wiązkę silnika... zostały mi z niej takie oto kosteczki... 1. coś tam mi świta, że ona leciała przez całą długość komory w gsi i gdzieś koło serwa była wpięta, niestety tutaj nie wiem gdzie ją wpiąć 2. ten krótki przewód jest został, też nie mam pojęcia gdzie to ma iść 3. tutaj to tak została mi kostka ta i ta poniżej co zwisa, tyle, że ta szeroka kostka co jest poniżej to wiem , ma iść do przepływki, a ta kostka co na pierwszym planie to w gsi była podpięta tutaj koło altka, i przewód szedł na obudowie rozrządu w dół.. tutaj nic takiego nie ma.. 4. tutaj nie jestem pewny... to tak lewy niebieski to minus na alternator, prawy czerwony plus na alternator?? ty miałem dobrą rozkminkę, bo tak czerwony ( 1) to idzie do rozrusznika na centralną śrubę to spoko... drugi zaś ta wtyczka (2) to juz nie wiem, bo na rozruszniku są 2 miejsca .. czyli na którą ma być lewą ?? czy prawą?? 5.to jest ta część od wtyczki co się łączy wiązkę silnika z częścią auta... oprócz tych kabli na alternator i rozrusznik są jeszcze dwa kable... zielona wtyczka, podejrzewam, że to do jakiegoś czujnika, którego tutaj nie ma, ale nie jestem pewny... drugi zaś to zwykły niebieski kabelek pojedynczy.. ?? 6.po silniku 1,6 została taka oto kosteczka: i tak jeszcze taki kabelek co idzie od wentylatora, podejrzewam, to ma iść do masy..?? taka wtyczka co idzie od tej kosteczki do chłodnicy (górna wtyczka) i druga wtyczka co idzie od wiązki głównej do dolnej wtyczki chłodnicy tu pytanko jak rozwiązać podłączenie tej kosteczki.. zostawić ją czy jakoś inaczej ją podłączyć?? 7. kable idące z klaksony itp. kilka kabli zwiniętych razem, kończy się to wtyczką , która zawinięta jest taśmą: 8.to kabelki z części wiązki , którą podłącza się do wiązki silnika i wiązki auta, z niej też lecą te kable do altka i rozrusznika... między innymi jest mam jakiś moduł, kostka do cewki i taki właśnie kabel, poprzedzony bezpiecznikiem: oraz taka wtyczka: PS: panowie jakbyście mogli pomagając mi w rozszyfrowaniu tych kabli tłumacząc łopatologicznie, jak najbardziej prosto, bo z elektryki jestem zielony... i nawet proste schematy stwarzają mi problemu...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/4/#findComment-5885 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość broda Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 pierwsza wygląda mi na sonde,ta koło kołka rozrządu to czujnik położenia wału korbowego,niebieski z pojedyńczą wtyczką do czujnika oleju   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/4/#findComment-5886 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Boskiwjk Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 nikt więcej nie poratuje mnie w tej kabliologii cóż trzeba będzie improwizować   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/4/#findComment-5908 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 2 to sonda 3 czujnik wału 4 czerwony + ten z rozrusznika/aku ten drugi to raczej wzbudzenie (w delco jest na wsuwke, w boschu moze na oczko) Styk na rozruszniku jest jeden, ta reszta to blaszki podtrzymujace przewód pradowy zeby sie nie okrecał podczas dokrecania i zeby go ustalic w danym połozeniu 5 nie kojarze 6 ta kosteczka to przekaznik zobacz gdzie leca przewody bo jak widac jest podłaczony "na dziko" moze od klaksonu, moze wentyla chłodnicy? Brazowy kabel z oczkiem to masa (pewnie ta przy aku) Ostatnia fotka to chyba do zaworu odpowietrzania zbiornika Reszty nie wiem, za mało informacji.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/4/#findComment-5911 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 1. selektor oktanowy 2. lambda 3. czujnik wału 4. 1-elektromagnes rozrusznika 2-plus rozrusznika gruby powinien łączyć sie z + aku i altkiem 5. czujnik ciśnienia oleju 6-8 nie wiem   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/4/#findComment-5912 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Boskiwjk Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 odkopię trochę temat, większość kabli już na swoim miejscu, ale jeszcze jeden problem mam, skąd powinien dochodzić do magistrali niebieski kabelek od czujnika temperatury cieczy chłodzącej?? bo nie wiem czemu u mnie tego nie ma... Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/4/#findComment-6681 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się