Gość Boskiwjk Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 ArKos, fajnie , że skojarzyłeś... ale teraz przydała by sie informacja jak to można załatać czy po prostu, kawałek przewodu, wsadzić w dwa końce, dwie opaski i beje?? bo powiem , że powoli to ten silnik mnie wkurza... w ciągu dwóch dni, dwa razy wyciągałem go z komory i dwa razy wkładałem.. muszę ogarnąć jeszcze kabelki, osprzęt i zobaczymy czy zagada   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/3/#findComment-5235 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 kawałek przewodu, wsadzić w dwa końce, dwie opaski i beje? albo rureczkie w środek miedzianą wsadzić na ciepło...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/3/#findComment-5236 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Boskiwjk Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 powoli brnę do przodu, ale napotkałem na problem... pierwszy to z wężami na wejściu i wyjściu z nagrzewnicy... bo tak w budzie 1,6 wąż lewy jest krótki, prawy zaś długi... podłączyłem na razie te węże... w c20ne z tego co czytałem to lewy przewód powinien iść do magistrali, prawy zaś do wejścia w łącznik, gdzie spotykają się przewody, do zbiorniczka i później do chłodnicy... tu w ogóle to nie pasuję... idąc tym tropem lewy na krótki, prawy za długi... i tu mam pytanko czy dobrze myślę, czy tak lewy muszę przedłużyć i ma iść tu: a prawy, przyciąć , bo jest za długi i ma iść tu: chyba , że coś przeoczyłem i coś tam ma jeszcze być... druga sprawa jest związana z chłodnicą oleju... po zamontowaniu chłodniczki na pasie, poprzekładałem przewody w podłużnicy i do silnika, patrze i myślę o co tu chodzi nie ma wejść na przewody w silniku lukam na drugiego kadetta ma wejścia nad filtrem oleju, tu go nie ma myślę, czyżby nie miał ten silnik chłodnicy?? ale przecież wyciągałem ten silnik z kadett, który miał chłodnicę?? tu foty okolicy filtra.. chyba ktoś miał fazę i zamontował sobie chłodnicę tylko dla szpanu moje pytanko co trza zmienić , aby chłodnicę oleju wpakować, i czy wogóle jest sens... Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/3/#findComment-5256 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartas Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 moje pytanko co trza zmienić , aby chłodnicę oleju wpakować, podstawkę trzeba by założyć i czy wogóle jest sens... to już zależy od ciebie, w moim ne nie ma jej fabrycznie i nie narzekam na jej brak   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/3/#findComment-5258 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Boskiwjk Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 kurde no nie wiem, narazie będzie bez, zobaczę jak będzie się silnik sprawował na chłodnicy z 1,6...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/3/#findComment-5259 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 zobaczę jak będzie się silnik sprawował na chłodnicy z 1,6 powinien normalnie sie sprawować schemat układu chłodzenia z ne:   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/3/#findComment-5260 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Boskiwjk Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 ArKos, no to upewniłem się dzięki wielkie [ Dodano: 2010-09-10, 19:12 ] ArKos, a masz jeszcze jakiś schemacik jak rozrząd ustawić?? chodzi mi gdzie szukać , bądź jakimi oznaczeniami się sugerować   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/3/#findComment-5261 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 schemacik jak rozrząd ustawić?? Na znaki. Kółko rozrzadu na godzine 12 tam jest znak na obudowie wałka (na kółku jest cycha) Wał bez koła pasowego na godzinie 5.30-6. Jest wyciecie w obudowie pompy olejowej lub na obudowie paska. Na kółku jest strzałka.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/3/#findComment-5262 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartas Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Boskiwjk, wystarczy poszukać http://forum.samnaprawiam.com/silnik-benzyna-wymiana-i-ustawianie-rozrzadu-opel-vt111.htm?highlight=rozrz%B1d   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/3/#findComment-5263 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Boskiwjk Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 układ chłodzenia już cały poskładany... jest oki dziś wziąłem się za wymianę gumy na przegubie zewnętrznym, doszedłem do takiego stanu: czytałem , że trzeba to wybić z wieloklinu, ale nie mogłem rozgryźć tej zawleczki, próbowałem ścisnąć, rozciągnąć na boki i wybijać i nic Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/3/#findComment-5283 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się